Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
po roce mi přestala svítit usporná žárovka v ceně 99,-Kč. Reklamace nebyla uznána z důvodu, že nemám obal.
vratka peněz
|
Tweet |
Nedodání původního obalu zboží nemůže být důvodem pro zamítnutí reklamace. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vadného plnění pouze ze zákonem stanovených důvodů (§ 2167 a § 2170 občanského zákoníku). K ujednáním, která by omezovala spotřebitele v uplatnění práv z vadného plnění, se nepřihlíží dle § 2174 občanského zákoníku.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Tóthe,
reklamace Vám měla být uznána a omlouváme se za reakci vedoucího prodejny, kam jste zboží přišel reklamovat.
Pokud nám upřesníte pobočku, kde k takovému jednání došlo, ihned zajistíme proškolení personálu, který Vám měl buď peníze vrátit, nebo výrobek vyměnit za nový.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za vyjádření. Jednalo se o pobočku Hořice v Podkrkonoší. Peníze mi vrátili na pobočce v Hradci Králové bez problémů.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele ještě reagovat.
Dobrý den, pane Tóthe,
jsme rádi, že se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti. Děkujeme rovněž za upřesnění, budeme informovat odpovědné kolegy.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: