Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24688Nesvítí žárovka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2018, před 7 lety

Pavel Tóth

Znění stížnosti

po roce mi přestala svítit usporná žárovka v ceně 99,-Kč. Reklamace nebyla uznána z důvodu, že nemám obal.


Požadované řešení

vratka peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 17:38, před 7 lety

Nedodání původního obalu zboží nemůže být důvodem pro zamítnutí reklamace. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vadného plnění pouze ze zákonem stanovených důvodů (§ 2167 a § 2170 občanského zákoníku). K ujednáním, která by omezovala spotřebitele v uplatnění práv z vadného plnění, se nepřihlíží dle § 2174 občanského zákoníku.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 14:46, před 7 lety

Dobrý den, pane Tóthe,

reklamace Vám měla být uznána a omlouváme se za reakci vedoucího prodejny, kam jste zboží přišel reklamovat.
Pokud nám upřesníte pobočku, kde k takovému jednání došlo, ihned zajistíme proškolení personálu, který Vám měl buď peníze vrátit, nebo výrobek vyměnit za nový.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:25, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2018 15:27, před 6 lety


Pavel Tóth

Děkuji za vyjádření. Jednalo se o pobočku Hořice v Podkrkonoší. Peníze mi vrátili na pobočce v Hradci Králové bez problémů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 16:55, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele ještě reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 13:47, před 6 lety

Dobrý den, pane Tóthe,

jsme rádi, že se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti. Děkujeme rovněž za upřesnění, budeme informovat odpovědné kolegy.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.9.2018 09:43, před 6 lety


Pavel Tóth

Hodnocení: