Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#24689Nedodání kompletní objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2018, před 7 lety

Karel Dědák

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednal jsem si ND na křovinořez.
"Fakturujeme Vám zboží dle Vaší objednávky:
133003032
Kryt sečení kompletní H1330, H132, H143, H143BTS,"

Zboží bylo sice dodáno, ale kompletní. Díl označený 133003032, obsahuje kryt sečení, přídavný kryt sečení a nůž struny. Kryty dodány byly, ale nůž NE.

Zboží bylo objednáno 3/6/18, následně e-mailová korespondence o chybějícím dílu 7/6, 15/6, 19/6 a 26/6, stále s negativním výsledkem - mám si chybějící díl samostatně objednat. Předpokládám, že cena bude určitě nižší než poštovné, tak i kdybych objednal, proč bych měl platit i poštovné, když objednávka nebyla vybavena kompletně.


Požadované řešení

Požaduji dodání chybějícího dílu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 17:32, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2018 15:12, před 7 lety

Vážený pane Dědáku,

předně bych se rád omluvil za komplikace. Dnes tj. 10.7.2018 Vám zmíněný náhradní díl zasíláme na naše náklady.

Pevně doufám, že tímto je vyřešen Váš požadavek k Vaší spokojenosti.

V případě jakýchkoliv otázek jsem Vám k dispozici.

S pozdravem,
Josef Šimána
obchodní ředitel společnosti Hecht Motors s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2018 17:43, před 7 lety


Karel Dědák

Moc děkuji za pomoc. Pochopitelně ještě nic nemohlo přijít, ale příslib je jasný pokrok v řešení. Moc díky - uvidíme jak to dopadne - snad už dobře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 11:42, před 7 lety

Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby ji mohl ukončit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.7.2018 12:05, před 7 lety


Karel Dědák

Hodnocení:

Komentář: Chybějící díl byl po vašem zásahu (bohužel ale až po něm), dodán.
Děkuji za pomoc s řešením.