Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
objednal jsem si ND na křovinořez.
"Fakturujeme Vám zboží dle Vaší objednávky:
133003032
Kryt sečení kompletní H1330, H132, H143, H143BTS,"
Zboží bylo sice dodáno, ale kompletní. Díl označený 133003032, obsahuje kryt sečení, přídavný kryt sečení a nůž struny. Kryty dodány byly, ale nůž NE.
Zboží bylo objednáno 3/6/18, následně e-mailová korespondence o chybějícím dílu 7/6, 15/6, 19/6 a 26/6, stále s negativním výsledkem - mám si chybějící díl samostatně objednat. Předpokládám, že cena bude určitě nižší než poštovné, tak i kdybych objednal, proč bych měl platit i poštovné, když objednávka nebyla vybavena kompletně.
Požaduji dodání chybějícího dílu.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Dědáku,
předně bych se rád omluvil za komplikace. Dnes tj. 10.7.2018 Vám zmíněný náhradní díl zasíláme na naše náklady.
Pevně doufám, že tímto je vyřešen Váš požadavek k Vaší spokojenosti.
V případě jakýchkoliv otázek jsem Vám k dispozici.
S pozdravem,
Josef Šimána
obchodní ředitel společnosti Hecht Motors s.r.o.
Moc děkuji za pomoc. Pochopitelně ještě nic nemohlo přijít, ale příslib je jasný pokrok v řešení. Moc díky - uvidíme jak to dopadne - snad už dobře.
Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby ji mohl ukončit.
Hodnocení:
Komentář: Chybějící díl byl po vašem zásahu (bohužel ale až po něm), dodán.
Děkuji za pomoc s řešením.