Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 19. 10. 2013 zakoupil syn v provozovně Kolín černou vycházkovou obuv Cesare Cave v ceně 1099,-Kč. Boty od té doby nosil v zaměstnání ( pracuje v kanceláři, převážně vsedě, takže boty měl na noze sice 8 hodin denně, ale nebyly nošeny venku ), přesto se vnitřní výstelka a ochrana paty rozedrala natolik, že z ní vylézá molitan a bota je naprosto zničená. Také se botám olupují špičky, ale z toho důvodu jsme boty nereklamovali, to je pouze kosmetická záležitost. Podali jsme reklamaci 26.2. 2014 v provozovně v Kolíně, dne 7.3.2013 přišlo vyrozumění, že byla reklamace vyřízena, abychom se dostavili. Devátého března, při vyzvednutí, nám bylo oznámeno, že reklamaci neuznávají s odůvodněním, že závada nevznikla během jednoho dne a bota byla nošena až do úplné devastace. Těžko se však můžete v kanceláři vyzout a chodit do konce směny bos!
Cesare Cave - černá pánská vycházková obuv 1099,-Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou má prodejce povinnost prokázat, že kupujícímu byl výrobek předán bez vad.
Zároveň ale platí, že vada má být u prodejce vytčena bez zbytečného odkladu, tzn., že pokud se vada projevila, měla být u prodejce uplatněna a výrobek by neměl být dále používaný. To ovšem neznamená, že po projevení vady by musel kupující boty sundat jít domů bo nebo si jít ihned koupit obuv jinou.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.