Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Pri objednani vstupenek pro dve osoby na koncert nabehla cena 158 liber. Pokracovala jsem tedy v dokonceni platby a ve chvili, kdy byla platba provedena,myslela jsem, ze omdlim, cena se naraz vysplhala na neuveritelnych 420 liber. Kdyz jsem spolecnost kontaktovala a upozornila je, ze neni mozne, aby dan presahla 20%, jak me informovali v me bance a ze hodlam kontaktovat policii, najednou mi spolecnost poslala podrobnou uctenku, kde dan byla daleko mensi, ale cena presto zustala vysoka, a to jako poplatek za zprostredkovani, pak mi jeste strhli dalsich 13 liber za prevedeni meny, neuveritelne. Nejdrazsi koncert v mem zivote. Mimochodem, vstupenky byly platne, ale ty mi stejne poslali az dodatecne. Uz nikdy vic !
vstupenky na Boba Dylana letos v dubnu v Brne
Meli by mi vratit zbytek penez, jelikoz cena jedne vstupenky se normalne pohybovala kolem 1600 Kc, s cim jsem puvodne pocitala, tedy neco pres 100 liber, ale rozhodne ne 432liber. Navic jsem ani tolik penez na ucte nemela, takze jsem zkusila i zablokovat platebni kartu, bohuzel neuspesne, penize odesly.
|
Tweet |
Pokud by společnost vstupenky přímo prodávala, musí být inzerovaná cena pro spotřebitele konečná včetně všech daní a poplatků. Společnost však dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.