Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24697Bezdůvodné obohacení prostřednictvím sms zpráv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2018, před 7 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

Dobrý den, na telefonu mého syna se koncem června tohoto roku objevila hrozba, že je ohrožen viry. Jelikož se této zprávy zalekl, samozřejmě varování uvěřil a následně mu přes sms zprávu bylo naúčtováno 2 x 99,- Kč. Zjistila jsem to dnes z došlého vyúčtování od mobilního operátora.


Produkt

tel. číslo společnosti: 900 400 99


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 198,- Kč za bezdůvodné obohacení výše uvedené společnosti na základě podvodné zprávy týkající se stavu telefonu mého syna, která se samozřejmě nezakládala na pravdě a záměrně syna uvedla v omyl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 11:47, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2018 09:54, před 7 lety

Dobrý den Jitka Zaoralová,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Obraťte se prosím na MPSC - centrum mobilních platebních služeb - které se specializuje na profesionální zpracování dotazů spotřebitelů o mobilních platebních službách a pomůže uživatelům - samozřejmě zdarma - o objasnění skutečností u odpovědného poskytovatele služeb. Proto prosím kontaktujte info-cz@mobileinfo.biz s postiženým mobilním telefonním číslem vašeho syna a informacemi, které jste zde poskytli na této platformě, abyste případ zpracovali - Děkuji.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2018 20:29, před 7 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, dne 8.7.2018 jsem zaslala vyjádření na mailovou adresu cz@rgk.help, která byla uvedena v sms zprávě jako adresa pro komunikaci. Do dnešního dne jsem však neobdržela žádnou odpověď. Nevidím smysl v tom, zasílat další vyjádření na jinou adresu. Můj požadavek je stále stejný (vrácení částky 198,- Kč na můj účet)a kdo, nebo co je společnost Dimoco mne upřímně vůbec nezajímá. Vaše nekalé praktiky totiž hovoří samy za sebe.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 09:22, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 13:49, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,
jsme kontaktovali e-mailovou adresu, kterou jste nám poskytli, protože nejsme schopni zjistit, který poskytovatel služeb jste aktivovali, protože vždy potřebujeme postižené číslo mobilního telefonu.
Požádali jsme poskytovatele služeb, aby ověřil, zda obdržel vaši žádost, a odpověděl, že ji obdržel a poslal vám také e-mail. Najděte prosím jeho screehshot.

Další dotazy prosím kontaktujte přímo s poskytovatelem služeb, jako jste dělali předtím, že vám může okamžitě pomoci.

Děkuji mnohokrát.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2018 14:00, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dnes jsem obdržela mail následujícího znění:

Dobrý den. Vazena pani Jitko. Odpovidam ohledne vašeho mail. Penize v častce 99 czk bylo stahnuto z kreditu vašeho syna za předplatne použivany antyviru. Ted sluzba je zrušena. Nemužeme nest odpovednist za delani nezrelich deti. Zaved'te zde vaše číslo telefonu jako login a heslo, které vám přišlo po zaplacení služeb. Přístup získáte z různých přístrojů - PC, notbook, planchet, mobilní telefon. Skuste tuto stránku http://cz.sunnygames.club/special/apps nebo ze stránky http://cz.sunnygames.club/ najdete nahoře vlevo tři proužky. Aby zrušít tyto služby je nutne odeslat SMS na číslo 90340 s textem STOP. Táto SMS je bezplatná. Příjde Vám informace, že služba byla vypnuta.Když budete mít otázky napište ještě jednou. (K dnešnímu dnu nejste přihlášeni k žádným z našich služeb.)

Moje odpověď:

Vážený pane,

jak jsem již psala ve své stížnosti, syn si u vaší společnosti nic neobjednal! Na mobilní telefon mu přišla mylná a zavádějící (podvodná) informace, která ho donutila antivir zakoupit. Jelikož se o svůj telefon bál, podlehl nátlaku lživého upozornění. Jedná se o podvod, prostřednictvím kterého velmi nevybíravým způsobem cílíte na potencionální zákazníky. Žádám proto o vrácení částky 198,- Kč, jinak celou věc předám orgánům činným v trestním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 10:50, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2018 15:52, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

jsme kontaktovali tohoto poskytovatele služeb znovu a bylo potvrzeno, že nyní s vámi objasnili tento problém a že vrátili tuto službu zpět.
Doufáme, že vám v této záležitosti pomohli s tímto poskytovatelem služeb.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2018 10:04, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, bohužel k vrácení peněz stále nedošlo. Byla jsem sice kontaktována jistým panem Tymkivem který mi ve finále napsal že nějaké peníze byly vráceny, ale do dnešního dne se tak zatím nestalo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 11:03, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost se vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2018 15:31, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

kontaktovali jsme se s poskytovatelem služeb RGK panem Tymkivem a zeptali jsme se, co se stalo s náhradou. Informoval nás o tom, že vás informoval, že vrácení peněz bude provedeno do 5 pracovních dnů, a proto byste brzy měli obdržet refundaci.
Obraťte se na poskytovatele služeb RGK přímo na další informace, protože jste s panem Tymkivem byli v přímém kontaktu.
Děkuji.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2018 15:37, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den,

peníze stále nedorazily, i když jsem byla informována o jejich odeslání již dne 20.7.2018 následujícím mailem:

Dobry den pani Jitko poslal jsem penize.2018-07-20 11: 34: 28.330 MoneyGram ID dopravy: UWPB46607403
Platba: 5168742713824864
Částka: 6.00 EUR KARPENKO ALEXANDER NIKOLAEVICH
Zaoralova Jitka
ČESKÁ REPUBLIKA
2018-07-20 11:34

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 10:20, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2018 10:36, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

Poskytovatel služeb nám dne 26.07.2018 oznámil, že vrateni penez bylo provedeno z jejich strany. Připojeny screenshot.
V případě dalších otázek kontaktujte přímo poskytovatele služeb.
Děkuji.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2018 07:32, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, bohužel se musím opakovat, ale peníze stále nemám. Z přiloženého screenshotu není vůbec patrné, kam peníze odešly. Nikde tam nevidím svoje číslo účtu a navíc je to už docela dlouhá doba na jakýkoliv převod peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 09:53, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

Děkuji vám za informaci. Informovali jsme o tom provozovatele služeb. Budou vás kontaktovat co nejdříve, abyste objasnili tento případ s vámi.
Můžete je také kontaktovat přímo pod adresou cz@rgk.help.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2018 19:45, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, dnes jsem panu Tymkivovi, který se mnou v minulosti ohledně této záležitosti komunikoval, poslala poslední výzvu před podáním trestního oznámení. I přes veškeré sliby mi do dnešního dne nebyla podvodně účtovaná částka vrácena. Opravdu mne nebaví neustálé dopisování s tímto pánem, které nikam nevede. Peníze byli schopni odepsat z vyúčtování okamžitě, ale vrácení trvá již přes měsíc a nikam to nevede. Navíc se ohánějí nějakým pofidérním rádoby potvrzením o zaplacení, které ovšem postrádá jakékoliv identifikační prvky včetně čísla účtu, které jsem jim na jejich žádost posílala asi třikrát (včetně formátu IBAN). Zároveň jsem upozornila na skutečnost, že je můj účet vedený v měně CZK, nikoli v eurech, takže bych při případné platbě v této měně zaplatila vysoký poplatek. Jelikož bylo zaplaceno v měně CZK, žádám rovněž o vrácení částky ve stejné měně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:08, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 13:05, před 6 lety

Mila Pani Zaoralova,

kontaktovali sme znova service providera RGK Group, s kterym ste byli v kontaktu predtym. Informovali nas, ze vrateni penez se udalo 20.7.2018 odesilatelem ALEKSANDR NIKOLAEVICH KARPENKO a ze Vam poslal vyssi obnos v EUR ako ste pozadovali, takze bankove poplatky jsou taky pokryty.Taky skontrolovali, jestli se k nim penize nevratili zpatky a to se nestalo.Proto prosim skontrolujte znovu svuj bankovni ucet, protoze penize jste uz meli obdrzet.RGK nas taky informovalo, ze se snazili s Vami nekolik krat nakontaktovat ale bezvysledne. Proto se posnazi Vas kontaktovat znova, aby si s Vami ujasnili pripad, protoze vsechno bylo z jejich strany udelano k vyzeseni pripadu.

Stale muzete konktatovat service providera primo jak ste to delali ze zacatku.

Dekuji.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2018 09:18, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, situace je taková, že je vlastně vše při starém. Byla jsem opakovaně kontaktována různými lidmi s příslibem vrácení peněz, ale do dnešního dne mi žádné peníze vráceny nebyly. Pokud společnost tvrdí opak, nechť toto své tvrzení podloží dokladem o převodu peněz, z kterého bude patrné kam se peníze vlastně posílaly (např. č. účtu, které jsem jim ve všech možných formátech opakovaně posílala). Tvrzení společnosti je jedna věc, ale doložení potvrzení o provedené platbě je zase věc docela jiná! Oni stále tvrdí, že peníze poslali, ale nejsou schopni toto tvrzení relevantně doložit. Naposledy mi nějaká paní slíbila, že se zeptá, jestli by se daly peníze vrátit poštovní poukázkou, ale již se neozvala...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 08:39, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 11:32, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.