Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.7.2018 mi byla z karty sražena poměrně vysoká částka a to přesně 4788 kč. Můj starobní důchod činí 9744 korun. Nemůžu si dovolit zaplatit takovou částu, protože nemám teď z čeho žít a na žití si půjčuji. Dá se říct, že mi to bylo bez upozornění ukradeno z účtu prostřednictvím karty. Ten co mi to odebral je Seznamka, kterou nepoužívám a ani od nich nezaznamenávám žádné aktivity.
Prosím vás, udělejte s tím něco, pro mě je to velká částka a moc mě chybí.
Moc děkuji za pomoc.
Byla bych ráda, kdyby mi byly peníze vráceny.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 162810255
Dobrý den.
K datu: 03.07.2018 jste si na stránce Academic singles.cz zvolila a uhradila 12-ti měsíční Prémiové členství v celkové ceně 4788 Kč.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky.
Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího prošetření případu na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
To co píše Academic singles je lež. Už dlouho mě obtěžuje to, že se mi to ukazuje ve zprávách a musím nabídky mazat. Nemám zájem být s nimi v kontaktu natož že bych si zaplatila členství. Kdy a kdo mě poslal variabilní symbol, konstantní symbol, atd, vše co bylo zapotřebí k úhradě. Kdo mě požádal o úhradu? Jednoduše využili moje číslo karty, když jsem platila kdysi a srazili mi peníze bez mého vědomí. Využili osobních údajů, které měli být diskrétní a neměli být zneužity. To je sprostá krádež.
Znovu žádám o zrušení členství a vrácení peněz.
Pokud se tak nestane, budu nucena vše dát k soudu a vyžádat si zaplacení i následných nákladů.
Nestačím se divit, jak někdo může tak hnusným lhaním nutit lidi k členství, o které nestojí.
ID: 162810255
Dobrý den.
Nikoliv - k datu 03.07.2018 bylo na stránce Academic singles.cz v rámci Vašeho profilu zakoupené nové 12-ti měsíční Prémiové členství v celkové ceně 4788 Kč.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky.
Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího prošetření případu na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nic není zatím vyřešeno. Ráda bych se dozvěděla, jakým zbůsobem jsem si 3.7.2018 objednala roční předplatné. Nějaký důkaz, že jsem svolila ke srážce peněz z mojí karty. NIKDY jsem nedala svolení ke srážce na roční předplatné. A nikdy jsem nedala svolení k inkasu z karty bez mého souhlasu. Toto je velký podvod.
ID: 162810255
Dobrý den.
Za účelem zachování zásad bezpečnosti a ochrany dat, není možné Váš požadavek zodpovědět prostřednictvím tohoto komunikačního prostředku. Prosíme Vás, obraťte se na náš tým zákaznické podpory na adrese zakaznickyservis@academic-singles.cz.
Prostřednictvím této adresy bude možné bezpečně si vyměnit nezbytné osobní informace s ohledem na ochranu soukromí,
děkujeme Vám.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádám o okamžité ukončení členství VIP, popř jiného a všech dalších spojených s B2. Peníze jsem již oželela, ale další platit nemíním. Nejsem schopna docílit sama ukončení členství. Děkuji.
ID: 162810255
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 03.07.2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, nakonec to dopadlo dobře, i když pro mne dost draze.