Společnost


NORMUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2470Odstoupeni od kupni smlouvy pro nesplneni jakosti pri prevzeti dodani padělku po 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2014, před 11 lety

Svitlana Čerednyk

Znění stížnosti

22.1.2014 jsem objednala v RoxyParfums.cz parfémy značek Lancome La Vie Est Belle 75ml 1ks-1514 Kč, Versace pour Homme 100ml 2ks-1444 Kč. Zásilku se parfémy jsem převzala v následujících dnech-doprava Top Trans-49Kč+dobirka 9 Kč./celkem 3016 Kč. 6.2.2014 jsem otevřela parfumy a zjistila, že parfémy absolutně neodpovídají originálním vůním ani baleni neodpovídá originálu taky není sériové číslo na flakonu. Snažila jsem obchod kontaktovat telefonicky(773911275,775 493 552) a mailem obchod@roxyparfums.cz, zatim žadna reakce. Dne 7.3.2014 jsem rozhodla o odstoupeni od kupni smlouvy pro nesplneni jakosti pri prevzeti dodani padělku a odeslala jsem to dopisem a celou objednavkou zpět, doporučene s dodejkou na adresu uvedenou v reklamačnim řadu a taky stejný dopis na sidlo firmy(česka pošta 39+39+88Kč)
Dekuji za pomoc.


Produkt

Lancome La Vie Est Belle 75ml 1ks-1514 Kč, Versace pour Homme 100ml 2ks-1444 Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé kupní ceny včetně nákladů na poštovné a balné zboží od vás ke mně a ode mne k vám v celkové výši 3182 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2014 19:25, před 11 lety

V případě, že by byl dodán padělek, může kupující odstoupit dle § 2161 občasnkého zákoníku z důvodu neodpovídající jakosti zboží při převzetí, jak správně učinila spotřebitelka v tomto případě. Prodejce je povinný se do 30 dnů k uplatněné reklamace vyjádřit, případně prokázat, že se o padělek nejedná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:55, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, tudíž jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:51, před 10 lety

Spotřebitelka nám po uzavření stížnosti sdělila:

Připojila jsem v květnu 2014 k hromadnému oznámení na PČR pro podezření ze spáchání přečinu porušení práv k ochranné známce dle § 268/1 tr. zákoníku. V listopade 2014 peníze mi vrátili a to je jen díky PČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.