Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#24701Nefunkční platební brána a mnohonásobné stržení částky z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2018, před 7 lety

Hung Son Ha

Znění stížnosti

Vážený pane, vážená paní,
dne 28.06.2018 jsem se pokoušel dobít kredit na svém telefonu pomocí své platební karty skrze vaši platební bránu. Když mi potřetí brána zobrazila hlášku o neúspěšné platbě, rozhodl jsem se kredit dobít prostřednictvím terminálu Sazka.

Asi hodinu po zdánlivě neúspěšných pokusech o dobití mi na telefon dorazily tři SMS o navýšení kreditu a zároveň mi byla z účtu třikrát stržena částka z pokusů o dobíjení přes platební bránu.

Volal jsem tedy z tohoto důvodu na vaši zákaznickou linku. Žádal jsem buď vrácení peněz, nebo užití omylem dobitého kreditu k uhrazení paušálního poplatku na sdruženém telefonním čísle.

Mému požadavku prý nebylo možné vyjít vstříc a bylo mi doporučeno, abych kredit utratil. Přitom zde je jednoznačně vidět, že chyba nastala na vaší webové stránce a že nebylo záměrem zakoupit takové množství kreditu.

Děkuji.
S pozdravem
H. S.


Produkt

Nezáměrně zakoupený kredit na předplacené kartě


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, nebo užití omylem dobitého kreditu k uhrazení paušálního poplatku na sdruženém telefonním čísle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 12:27, před 6 lety

V případě, že k několikanásobnému stržení částky došlo chybou na straně podnikatele a nebylo spotřebitelovou vůlí nabít částku několikrát, drží nyní nabitou částku podnikatel bez právního důvodu.

V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které neměl právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 19:35, před 6 lety

Dobrý den,

dobitý kredit nemůžeme převést zpět na peníze a vrátit Vám je na bankovní účet ani je převést na jiné telefonní číslo. Vzhledem k tomu, že od potíží s dobitím, které jste popsal, už uplynula delší doba, nemůžeme prověřit chybové hlášky o neúspěšném dobití. Kdybyste potíže s dobitím znovu zaznamenal, určitě nám dejte hned vědět zavoláním na *77 nebo třeba přes kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 09:25, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2018 09:44, před 6 lety


Hung Son Ha

Hodnocení:

Komentář: Bezprostředně po vzniku problému byl operátor několikrát kontaktován, záležitost se ovšem nepodařilo vyřešit, resp. mám dojem, že ani pořádně nebyla řešená. Reakce společnosti, že nemůže zpětně prověřit chybové hlášky kvůli dlouhé prodlevě od doby dobití, je tedy dosti neuspokojivá.

Jelikož vidím, že společnost nevykazuje žádný zájem o řešení problému a spokojenost zákazníků je jí lhostejná, využil jsem kredit jiným způsobem s pocitem, že jakákoliv další komunikace je jen ztrátou času, a v nejbližší době přejdu k poskytovateli, který si svých klientů váží.