Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Uz asi tretikrat sa mi stalo ze sa menil typ vozna a namiesto jedneho spolucestujuceho sa musi clovek tlacit s cudzimi osobami v 6 miestnom kupe..nie som narocny clovek ale ked si objednam astru tak pocitam s tym pohodlim a ciastocnym surkomim alebo aspon kompenzaciu miestenky podobneho typu nie 5 ludi tlaciacich sa na seba a vecne pozadovanie o to aby ma niekto musel pustir z vozna von...provozni duvody sa zial zo sekundy na sekundu ovplyvnit nedaju ale podla mojho nazoru by ste si to do buducna mohli zorganizovat inac alebo aspon premysliet nieco racionalnejsie a praktickejsie:-) predstavte si to vy,ze cestujete dlhych 6 hodin domov a namiesto pohodlia sa tlacite v tomto teple ako sardinky s random ludmi v kupecku...kebyze sa to udeje raz ani nemam potrebu to riesit ale deje sa to pokazde co si zvolim vasu spolocnost! Jediny vyhovujuci faktor je zatial pre mna len čas...casovo ste na tom najlepsie ked nepocitam tie vecne meskania:-) pri meskaniach sa tiez zial svietit neda...prijemny den
Zmena typu vozna
Pozadujem do buducna aspon nejake ciastocne rozumne riesenie:) myslim,ze nie som sama nespokojna a moje poziadavky nie su narocne!
|
Tweet |
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti náleží cestujícímu kompenzace při změně vozu:
4.1.V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Business a bude přesazen na sedadla s tarifem Relax, náleží mu rozdíl v ceně mezi tarify Business a Relax. V případě, že bude přesazen na sedadlo s tarifem Standard/Low -cost, náleží mu kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z provozních důvodů.
4.2.V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Relax a bude přesazen na sedadla s typem tarifu Standard/Low-cost, náleží cestujícímu kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z provozních důvodů.
4.3. V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Standard a bude přesazen na sedadla s typem tarifu Low-cost, náleží cestujícímu kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky, zároveň ztrácí nárok na servis. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z obchodních důvodů.
4.4.V případě, že dojde ke změně vozu a je dodržen tarif, kompenzace cestujícímu nenáleží.
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.