Společnost


The New Toy Paperprint Ltd

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24707Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2018, před 7 lety

Michaela Černá

Znění stížnosti

Dobrý den, na základě reklamy na www.zravypapir.cz (Bezpečné na 100% Náš potisk je zcela bezpečný. Jedná se o přírodní barvivo vhodné i pro děti. Jedlý papír je vyrobený z rýže a je bezlepkový), jsem se rozhodla pro objednání obrázků na dorty pro děti právě od této firmy. Zaujal mě i text: Garance spokojenosti. Oslava byla zrušena anebo obrázek nenaplnil Vaše očekávání? Nevadí, vrátíme Vám zaplacenou částku v kreditech zpět na účet. Mailem jsem napsala poptávku, reakce téměř okamžitá s nabídkou akce 1+1 zdarma a nabídkou lepidla tzv. decorgelu 100g za 129,- Kč. 2x jsem v mailech zmiňovala, že budu dělat dorty až v srpnu, dotazovala jsem se jakou mají jedlé papíry trvanlivost. Bylo mi odpovězeno, že vydrží až rok. Objednala jsem tedy v "akci" 1+1 celkem 4 jedlé papíry + decorgel za cenu 627,- Kč. Říkala jsem si je to z přírodních barviv, za kvalitu se zkrátka platí... Papíry přišly jako úplně obyčejná zásilka v kartonu (tudíž nacpaná do schránky), byly vložené jen tak do euroobalu, decorgel patrně odlitý z velkého balení jen tak v uzavíratelném igelitovém sáčku a minimální trvanlivostí do 30.6.2018. Po projevení nespokojenosti s trvanlivostí a balením decorgelu a vyžádáním si seznamu použitých barviv při tisku mi přišla odpověď, že decorgel vydrží v lednici až půl roku. V příloze mi poslali certifikát nezávadností a seznam barviv. Oboje v němčině. Podle čísel barviv však byla použita chemická barviva (nikoliv barviva přírodní) pro děti nevhodná. Když jsem jim napsala, že dle jejich reklamy se mělo jednat o přírodní barviva, nikoliv chemická a zda mohu zboží vrátit, že za tuto cenu bych si jedlý papír z chemických barviv nikdy nepořídila se mnou nikdo nekomunikuje... Zboží jsem obdržela 15.6. Na tři slušně psané maily žádná reakce. Dne 20.6. zkusil můj přítel napsat "jako" dotaz na zboží ze svého mailu a reakce byla během pár hodin. Po dotazu, proč neodpovídají na maily poslané z mé adresy se zeptali na číslo objednávky, po jeho sdělení napsali, že reklamaci předali příslušnému oddělení k vyřešení a od té doby opět žádná reakce. Ani na další dva maily z přítelova mailu... Řekla bych, že se jedná o podvodnou firmu. Zajímalo by mě, jak moc kvalitní jedlý papír poslali a zda není zdraví škodlivý... Už jsem se pomalu smířila s tím, že jsem jen tak vyhodila 600,-, což na rodičovské dovolené není zrovna malá částka... Člověk chce pro své děti jen to nejlepší a takhle to dopadá...


Požadované řešení

decorgel vrátit a za něj zpět celou jeho cenu, za jedlé papíry slevu (jednalo se o 3 papíry s pohádkovými postavami, (ty by se dali vrátit také), ale 4. obrázek byla fotka mých dětí, tu se mi zpět vracet nechce). Jak už jsem uvedla, pokud by se jednalo o přírodní barviva peněz bych nelitovala, ale po tom ne zrovna hygienickém balení pochybuji i o kvalitě a nezávadnosti výrobků...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 11:29, před 6 lety

Neodpovídá-li jakost zboží tomu, co prodávající uváděl v popisu výrobku (přírodní barviva), je možné u prodávajícího uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Současně je možné podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která dozorovým orgánem v oblasti potravin a provádí dozor v oblasti označování potravinových výrobků.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.