Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24709Špatně prezentované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2018, před 6 lety

Blanka Peňasová

Znění stížnosti

Dobrý den, bych podat stížnost na Kaufland Šumperk, v sobotu sme jeli klasicky nakoupit a zastavili sme se v oddělení plechových piv.. zboží bylo vyskladane až moc na sobě že i vysoký člověk má problém tam dosahnout.. při chycení jedné začaly okamžitě padat další a jedna z plechovek trefila mamku do pusy a měla roztrhlej ret. Jeli sme do nemocnice kde byla na šití. Na informace byla přivolána vedoucí která říkala že to viděla ale nic s tím neudělá.. Ze ty krabice a obaly piv takhle musí být nařízle.. ale určitě ne tak narizle aby to ohrožovalo zákazníka?! Sama sem pracovala v supermarketu a vím jaká jsou pravidla pro vyskladavani zboží a todle bylo opravdu moc.


Produkt

kaufland šumperk


Požadované řešení

Požadované řešení by měla navrhnout sám Kaufland


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 16:48, před 6 lety

Dle § 2958 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí: Při ublížení na zdraví odčiní škůdce újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy; vznikla-li poškozením zdraví překážka lepší budoucnosti poškozeného, nahradí mu škůdce i ztížení společenského uplatnění. Nelze-li výši náhrady takto určit, stanoví se podle zásad slušnosti.

V § 2924 občanského zákoníku je stanoveno, že každý kdo provozuje závod nebo jiné zařízení k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobená vlastí provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Této povinnosti se ovšem provozovatel může zprostit, když prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Pro vznik nároku na náhradu škody musí být splněny následující podmínky: porušení povinnosti (v tomto případě by to mohla být prevenční povinnost, v této souvislosti je nutné zvážit i chování poškozeného), vznik škody a příčinná souvislost mezi porušením a následkem, tj. vznik škody musí být nutným následkem porušení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2018 15:19, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2018 07:25, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.