Společnost


Wiesław Mrozek

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24712Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2018, před 7 lety

Radek Kuriak

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednal jsem si od této firmy hydraulický zvedák, po měsíci mi byl doručen tj. 14.6.2018. Zboží bylo doručeno za vyšší cenu, než za kterou jsem jej objednal. Kontaktoval jsem prodejce a ten se mě snažil přesvědčit, že jsem si také objednal sadu filtrů na Škoda Octavii. Toto tvrzení jsem odmítl, prodejce mi zaslal smlouvu - odstoupení od smlouvy, kterou jsem vyplnil zboží, které bylo navíc ihned po víkendu tj. 17.6.2018 odeslal zpět prodejci. Prodejce o odstoupení věděl a tentýž týden zboží převzal. Dále nekomunikoval, nedostal jsem po 14 dnech žádné informace o stavu a ani peníze na b. účet uvedený ve smlouvě o odstoupení od smlouvy. Podle recenzí na prodejce nejsem první, kterému se toto stalo


Produkt

Hydraulický zvedák


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 18:09, před 6 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:05, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.