Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
ako už mnohí iní som sa spoľahla na svet internetu a dúfala v etickosť konania subjektov ktoré na internetovom trhu pôsobia.
Na základe ,,až,, výpisu z účtu som sa dozvedela že som sa prijatím obchodných podmienok zaviazala platiť za ďalsie mesiace o ktoré som nemala záujem.
Pri registrácii je jasne uvedené, koľko zaplatím za akú dobu, no nič o tom že by som súhlasila s dobou trvania dlhšou akú uvádzajú pri pladbe.
To, že je to pravdepodobne uvedené v podmiekach niekde hrubo pod čiarou (niesom si istá, podmienky čítam v celku pozorne no nič take si nepamatám), neodôvodňuje to, že pri prihlasovaní je človek jasne zavádzaný že sluzbu ZAPLATÍ a nie PREDPLATÍ !
Podala som Žiadost o ukončenie zmluvného vzťahu a to v lehote 14 dní ktoré mi to umožňujú aj podľa ich podmienok. Čakám na vyjadrenie.
Je možné podať nie ŽIADOSŤ o ukončenie ale konkrétne vypovedanie zmluvy mnou ? ak mám právo na zrušenie tak predsa o to nemusím žiadať ale proste vypoviem zmluvu. Jedná sa o slovíčkarenie ktoré mi tam nevonia a obávam sa že by mohlo byť zneužité.
Ak by sa niekto o to zaujímal, skúste sa registrovať krok po kroku či to niekde pred platbou uvádzajú.
Minimálne je to zavádzanie aj ked by si človek mal čítať obchodné podmienky, všetky informácie mimo ne sú zavádzajúce.
Svoju žiadosť som zaslala prostredníctvom ich formuláru a prišla mi iba automatická odpoveď. Dúfam, že to vyriešia do avizovaných troch dní.
Ak nie prosím poraďte mi ďalší postup.
Ďakujem Vám
neseriózna zoznamka
Prijatie odstúpenia od zmluvy
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175752315
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 27.07.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň,
spoločnosť vyhovela žiadosti o zrušenie mojej registrácie.