Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Obejdanala jsem si šaty, které přišly po urgencích za dva měsíce .Kvalita výrobku byla naprosto příšerná. Mohu doložit, vyfotila jsem zpracování. Ani velikost neodpovídala. Požádala jsem tedy o vrácení zboží a byl mi zaslán reklamační list, který jsem řádně vyplnila a se zbožím zaslala na Vaší adresu. Poštou mi bylo sděleno, že zboží jste převzali dne 31.5.2018.číslo balíku je RR472648317CZ. Dodnes čekám na vrácení částky 389,.kč.
číslo zboží kod : 7161/S ČÍSLO FAKTURY : 2018016783.
Požaduji vrátit částku 389,-za vrácené zboží na můj účet !!
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Aktuálné jsme vytíženi plavkovou a šatovou sezónou. Naše zákaznice si většinou vybíraji více kousků, které doma zkoušejí a poté nevhodné kousky vracejí. Letos máme opravdu velký počet objednávek a nic nestíháme tak jak bysme chtěli. Nyní máme kvůli tomu i pozastavené některé reklamy, abysme neměli přísun nových objednávek a mohli se soustředit na vratky a reklemace.
Vaše reklamace prošla v pořádku přes reklamační oddělení a budou Vám vráceny peníze. Do konce týdne Vám vystavíme dobropis a odešle Vám konečně peníze a my si oddechneme, že máme vyřízeno.
Opravdu nás tato skutečnost mrzí, ale vážně se snažíme dělat co je v našich silách. Všech našich zákazníků si strašně moc Vážíme a nechceme o ně přijít. Z vlastní zkušenosti víme, že bezproblémová a rychlá reklamace dokáže nespokojeného zákazníka přesvědčit k dalšímu nákupu, protože ocení službu rychlé reklamace. To se nám bohužel nyní nedaří, protože nestíháme zpracovávat objednávky a vratkami.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám sdělila, že její stížnost byla nakonec kladně vyřízena a došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.