Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.6.2018 jsem bezhotovostním převodem zaplatil objednávku pod variabilním symbolem 201810272 ve výši 5104,- Kč (!!!) na účet výše uvedené firmy 703764621/5500 a od té doby ze strany této firmy nejsou vůbec žádné reakce. Na telefonu pouze schránka, na emaily nereagují, neodpovídají, zboží žádné nepřišlo. Dohledal jsem si na Heuréce recenze a všichni, kdo objednali měli s touto firmou velké problémy. I tady jsem již skoro třicátý stěžovatel. Je tedy více než jasné, že se nejedná o náhodu, ale cílený podvod.
V současné době posílám na jejich adresu doporučený dopis s Dodejkou, sice počítám, že se mi vrátí, ale budu pokračovat dál a podám na tuto firmu trestní oznámení a jsem rozhodnutý jít i k soudu. Jedná se o částku vyšší než 5000,- korun, tedy trestní čin.
V emailech jsem slušně žádal o vysvětlení, dodání zboží, nápravu. Nic z toho se neuskutečnilo a firma mlčí dál. Nespočetněkrát jsem se snažil dovolat na uvedené číslo, naprosto marně.
Vnímám celý tento problém jako praktiky podvodníků a rozhodně se budu bránit všemi dostupnými způsoby.
Sportovní doplňky stravy: 2x protein, gainer, 3x multivitamíny, 2x ionty, Omega 3, proteinové tyčinky, sirup, arašídové máslo,
Vrácení celé částky zpět na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.