Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24725Klamné a podvodné jednání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2018, před 7 lety

Michal Pavelka

Znění stížnosti

Dobrý den. Teprve včera jsem si přečetl upomínku za nezaplacené členství,protože mi spadla do spamu. Chtěl bych začít tím,že jsem se s vaší společností snažil komunikovat o zrušení členství,ale chodili mi dokola ty stejné automatické e-maily s návodem na zrušení který nefungoval. Dále jsem nebyl dostatečně informován o automatickém prodlužování účtu prémium. Dozvěděl jsem se to až po platbě a okamžitě jsem si přál tuto službu deaktivovat, což nebylo možné. Za další nechápu proč bych měl momentálně tuto částku platit za půl roku když jsem službu využíval měsíc. Navíc kde mám vzít jistotu kdybych vám tuto částku zaplatil,tak můj účet smažete a nebudete zkoušet další podvody. Už dva dny čtu na internetu zkušenosti dalších podvedených lidí a budu tuto situaci konzultovat s právníkem.


Požadované řešení

Žádám smazání profilu a mích osobních údajů a také ukončení vymáhání nedoplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 17:33, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) je smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem možné vypovědět. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu. Pokud spotřebitel jasně projevil zájem službu vypovědět, pak společnost není oprávněna mu v ukončení smluvního vztahu bránit nedostatečnou komunikací z její strany.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 16:09, před 6 lety

ID: 173649431


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 08:55, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2018 09:14, před 6 lety


Michal Pavelka

Hodnocení:

Komentář: Je to banda podvodníků. Zaplatil sem,abych měl klid,ale asi pojedu na dovolenou do Lucemburska.