Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Teprve včera jsem si přečetl upomínku za nezaplacené členství,protože mi spadla do spamu. Chtěl bych začít tím,že jsem se s vaší společností snažil komunikovat o zrušení členství,ale chodili mi dokola ty stejné automatické e-maily s návodem na zrušení který nefungoval. Dále jsem nebyl dostatečně informován o automatickém prodlužování účtu prémium. Dozvěděl jsem se to až po platbě a okamžitě jsem si přál tuto službu deaktivovat, což nebylo možné. Za další nechápu proč bych měl momentálně tuto částku platit za půl roku když jsem službu využíval měsíc. Navíc kde mám vzít jistotu kdybych vám tuto částku zaplatil,tak můj účet smažete a nebudete zkoušet další podvody. Už dva dny čtu na internetu zkušenosti dalších podvedených lidí a budu tuto situaci konzultovat s právníkem.
Žádám smazání profilu a mích osobních údajů a také ukončení vymáhání nedoplatku.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) je smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem možné vypovědět. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu. Pokud spotřebitel jasně projevil zájem službu vypovědět, pak společnost není oprávněna mu v ukončení smluvního vztahu bránit nedostatečnou komunikací z její strany.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173649431
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Je to banda podvodníků. Zaplatil sem,abych měl klid,ale asi pojedu na dovolenou do Lucemburska.