Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, 30.6. 2018 až 7.7.2018 jsem s přítelem s Vaší cestovní kanceláří letěla do Španělska na Mallorcu do hotelu colombo mix. Již při objednání dovolené vznikly problémy! Objednali jsme si parkování na letišti a dovolenou zaplatili, ale již ten den odpoledne mi volala slečna, která s námi smlouvu uzavírala , že se spletla a parkoviště není volné tak ať si přijdeme pro peníze. Tak nastalo kde najdeme parkoviště, protože všude bylo obsazeno! Na letišti jsme měli cca půl hodiny zpožděný let, ale to tak neřeším. Po příjezdu na hotel jsme dostali pokoj v pátém patře a to jsme dopředu na cestovce žádali nižší patro!!! V pokoji byly postele kde vás péra píchala do zad a matrace se při otočení rozjížděli! Jídlo se stále opakovalo a např: kuře se nedalo jíst ,protože hodně zapáchalo rybím tukem! Kolikrát jsme čekali na místo v jídelně. Příbory nebyly k dispozici tak jsem jedla rukama až mi obsluha příbor přinesla. Sklenice a talíře v jídelně byly špinavé na talířích zaschlé jídlo. Káva asi 3 dny nefungovala , protože se přístroj opravoval a to i vedle na baru!!!!!! Cola také tekla jen někdy!!! O odpolední svačinu jste si museli říct ,ale přišlo vám, že otravujete .U bazénu jsme neměli ani kam si sednout a tak jsme posedávali na zídce! Když jsme přišli ve 23.00 na bar tak už netekla ani káva ani pití. Šli jsme si tedy sednout k bazénu, ale zase jsme rychle odešli , protože personál již vše sklízel a dávali dost najevo, aby jsme už vypadli.Takto jsme si služby allinclusive nepředstavovali. Vyžití pro mladé lidi téměř žádné.Delegáta jsme viděli jen jednou při info .schůzce! Moře bylo špinavé pluly tam chaluhy a řasy. Za ty peníze to byla dovolená horor a velice předražená . Cestujeme dost, ale tohle se nám ještě nestalo a to nás dovolená ještě tolik nestála! Jsme nenároční klienti, ale tohle bylo i na nás už moc. Hodnotím výborně úklid na pokojích a výhled na moře. Pevně doufám , že se vše vyřeší po dobrém ! s pozdravem Jana Křížková
dovolená Mallorca- colombo mix
Návrh na kompenzaci za nevyhovující podmínky dovolené!
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.