Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Šaty Numoco jsem si objednala 28.5.2018. Zásilku jsem obdržela 1.6.2018, protože mi šaty neseděly, tak jsem je 4.6.2018 poslala zpět a zároveň firmě poslala mailem odstoupení od smlouvy. Firma vůbec nekomunikovala a až po mnoha urgencích na chatu (9.5., 10.5.,14.5.,16.5.,18.5) mi byl dne 22.5.2018 vystaven dobropis č. 180400448 na částku 649 Kč. Své peníze jsem doposud nedostala zpět a firma opět nereaguje. Původní objednávka má číslo: 2018001926, faktura má číslo 2018001885 a opravný daňový doklad č. 180400448.
Šaty Numoco 13-89
Vrácení peněz na účet uvedený v dobropisu.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Stiznost byla hned vyresena a spotrebitelka obdrzela penize na ucet o cem hned jsme spotrebitelku informovali.
Moc se omlouvame za komplikace.
S pozdravem!
Skvelesaty.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za pomoc s vyřízením, peníze mi byly poslány na účet.