Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Prijde vam v poradku, ze zamestnanec chystajici zbozi na rozvoz misto fenyklu bulvoveho nachysta do objednavky semena fenyklu a jeste 4 baleni? Pokud neni zbozi skladem a neni za nej adekvatni nahrada, tak zbozi nevychystam. Nebo misto jater nam dovezli srdce a takovych nesmyslnych nahrad by se naslo! Nekolikrat se nam stalo, ze misto objednaneho masa jedne znacky prislo maso s koncici expiraci znacky Tesco - ze by politika Tesca?
Poradne proskolit zamestnance!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.