Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24739Doporučený dopis je už týden v přepravě a nikdo neví kde je

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 7 lety

Kristína Karcolová

Znění stížnosti

Dobrý den,

minulé úterý mi byl poslán doporučený dopis a od té doby je teprve na kroku číslo 2,což je zásilka vzatá do přepravy. Já ten dopis nutně potřebuji co nejdříve a vůbec se mi nelíbí jak to stagnuje a když jsem Vám volala, tak nikdo neví kde je. Tak se tedy ptám, kde se můj dopis nachází a kdy bude konečně doručený? A dodávám, že místo podání byla Praha a doručit se to má taky do Prahy.


Produkt

Doporučený dopis


Požadované řešení

Doručení dopisu co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 07:30, před 7 lety

Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.