Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2474Uložený doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2014, před 11 lety

Věra Šubrtová

Znění stížnosti

Poštauložila doporučený dopis na poště na Černokostelecké ulici i přesto že jsem měla vyplněnou žádost o ukládání na poštu na Počernické ulici.Při dotazu proč mi dopis byl uložen na černokostelecké ulici,bylo mi odpovězeno ať si zavolám a zeptám se.Je to standartní postup?Má být klient pošty zjišťovatel proč pošta nefunguje jak má?


Požadované řešení

Řádná práce za kterou jsou placeni a již neopakování se stejné situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 14:27, před 11 lety

V případě, že může zákazník prokázat, že má zajištěno, aby docházelo k ukládání zásilky jinde, může požadovat, pokud se jednalo o službu placenou, slevu nebo náhradu škody způsobenou porušením této povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:51, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.