Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poštauložila doporučený dopis na poště na Černokostelecké ulici i přesto že jsem měla vyplněnou žádost o ukládání na poštu na Počernické ulici.Při dotazu proč mi dopis byl uložen na černokostelecké ulici,bylo mi odpovězeno ať si zavolám a zeptám se.Je to standartní postup?Má být klient pošty zjišťovatel proč pošta nefunguje jak má?
Řádná práce za kterou jsou placeni a již neopakování se stejné situace.
|
Tweet |
V případě, že může zákazník prokázat, že má zajištěno, aby docházelo k ukládání zásilky jinde, může požadovat, pokud se jednalo o službu placenou, slevu nebo náhradu škody způsobenou porušením této povinnosti.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.