Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24740Výpověď telefonniho čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 6 lety

Marcela Bubeníčková

Znění stížnosti

26.11.2017.Jsem podala výpověď smlouvy. Udělala jsem tak písemně na jejich adresu.(,kterou prý neobdrželi).Věděla jsem že již můžu přejít k jinému poskytovateli, protože mi smlouva končila 27.12.2017. od 5.5.2017 jsem měla sim kartu nedostupnou tak jsem to brala jako uzavřené .Sim kartu jsem znehodnotila a vyhodila. Po novém roce to začalo stále upomínky a předsoudní výzvy,které jsem sice platila ale ihned jsem t-mobile jak písemně tak telefonicky kontaktovala. Odpověď žádná. Jejich operátorka mi řekla ať podám výpověď znovu a vše mi bude odpuštěno. Učinila jsem tak ale stále mi chodí upomínky a ještě ke všemu mne daly zápis v solosu. Vidím to tak že, v tomto případě bude muset zasáhnout až soud.


Produkt

zákaznická smlouva 33109458 telefoní číslo733359588


Požadované řešení

Uznání viny,vrácení všech zaplacených částkách od data výpovědi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 10:56, před 6 lety

Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla formou obchodních podmínek ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.