Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
26.11.2017.Jsem podala výpověď smlouvy. Udělala jsem tak písemně na jejich adresu.(,kterou prý neobdrželi).Věděla jsem že již můžu přejít k jinému poskytovateli, protože mi smlouva končila 27.12.2017. od 5.5.2017 jsem měla sim kartu nedostupnou tak jsem to brala jako uzavřené .Sim kartu jsem znehodnotila a vyhodila. Po novém roce to začalo stále upomínky a předsoudní výzvy,které jsem sice platila ale ihned jsem t-mobile jak písemně tak telefonicky kontaktovala. Odpověď žádná. Jejich operátorka mi řekla ať podám výpověď znovu a vše mi bude odpuštěno. Učinila jsem tak ale stále mi chodí upomínky a ještě ke všemu mne daly zápis v solosu. Vidím to tak že, v tomto případě bude muset zasáhnout až soud.
zákaznická smlouva 33109458 telefoní číslo733359588
Uznání viny,vrácení všech zaplacených částkách od data výpovědi
|
Tweet |
Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla formou obchodních podmínek ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.