Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Od 2.7.2018 žádáme o převedení služeb na jinou adresu z důvodu stěhování. Při prvním hovoru nam bylo sdeleno, ze max doba vyřízení je 5 prac.dni. Dnes je to 5.prac.den a stále se nam neozval žádný vás technik. Neustále volame na Vaši zákaznickou linku a vždy je nam sděleno něco jiného a jiný počet dní potřebných pro vyřízení žádosti. Dnes jsem se osobně informovala na Vaši lince, jak dlouho trvá připojení pro úplně nového zákazníka a bylo mi sděleno, že max 2-3 prac.dny. kde je teda problém? Proč je ve výhodě nový zákazník? Předem děkuji za odpověď a rychle vyřízení. S pozdravem Janská
Č.smlouvy 45535171
Převod služeb.
|
Tweet |
Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, s.r.o. pro domácnosti (dále jen „VOP“) neobsahují ustanovení, jak by měl zákazník postupovat v případě změny místa, ze kterého je služba využívána. V čl. 4.4.1. VOP pouze ukládá povinnost zákazníkovi prokázat jeho užívací právo k místu, ve kterém má být služba poskytována (týká se to i změny adresy). Nedodá-li zákazník toto potvrzení, nemusí společnost službu poskytnout.
Domníváme se, že změna místa, kde je služba poskytována, vede ke změně služby a tedy ke změně smlouvy, na jejímž základě je služba poskytována.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky podrobně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klientka požádala dne 2. 7. 2018 o přesun služeb na novou adresu. Hned následující den klientka volala s dotazem, proč doposud nebyla kontaktována ze strany UPC kvůli domluvě termínu, ačkoli byla informována o lhůtě 5-ti pracovních dnů na vyřešení jejího požadavku.
Ze strany UPC nedošlo k porušení Všeobecných obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí smlouvy mezi UPC a klientkou, jelikož společnost UPC je vázána lhůtou pro vyřízení žádosti v délce 30 dní (pětidenní lhůta je pouze orientační). Pokud by klientka kontaktovala UPC dopředu a domluvila si rovnou termín transferu služeb k datu stěhování na novou adresu, tato situace nemusela vůbec nastat. Dále je také třeba vzít v potaz prodloužený víkend od 5.7.2018 do 8.7.2018, díky kterému společnost UPC nemohla stihnout vyřídit požadavek v pětidenním termínu. Společnost UPC věří, že se jí klientčin požadavek podařilo dořešit k její naprosté spokojenosti a že je již vše v pořádku.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.