Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#24743Nedodané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 7 lety

Martina Janská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od 2.7.2018 žádáme o převedení služeb na jinou adresu z důvodu stěhování. Při prvním hovoru nam bylo sdeleno, ze max doba vyřízení je 5 prac.dni. Dnes je to 5.prac.den a stále se nam neozval žádný vás technik. Neustále volame na Vaši zákaznickou linku a vždy je nam sděleno něco jiného a jiný počet dní potřebných pro vyřízení žádosti. Dnes jsem se osobně informovala na Vaši lince, jak dlouho trvá připojení pro úplně nového zákazníka a bylo mi sděleno, že max 2-3 prac.dny. kde je teda problém? Proč je ve výhodě nový zákazník? Předem děkuji za odpověď a rychle vyřízení. S pozdravem Janská


Produkt

Č.smlouvy 45535171


Požadované řešení

Převod služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 10:01, před 7 lety

Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, s.r.o. pro domácnosti (dále jen „VOP“) neobsahují ustanovení, jak by měl zákazník postupovat v případě změny místa, ze kterého je služba využívána. V čl. 4.4.1. VOP pouze ukládá povinnost zákazníkovi prokázat jeho užívací právo k místu, ve kterém má být služba poskytována (týká se to i změny adresy). Nedodá-li zákazník toto potvrzení, nemusí společnost službu poskytnout.

Domníváme se, že změna místa, kde je služba poskytována, vede ke změně služby a tedy ke změně smlouvy, na jejímž základě je služba poskytována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 08:19, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky podrobně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klientka požádala dne 2. 7. 2018 o přesun služeb na novou adresu. Hned následující den klientka volala s dotazem, proč doposud nebyla kontaktována ze strany UPC kvůli domluvě termínu, ačkoli byla informována o lhůtě 5-ti pracovních dnů na vyřešení jejího požadavku.

Ze strany UPC nedošlo k porušení Všeobecných obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí smlouvy mezi UPC a klientkou, jelikož společnost UPC je vázána lhůtou pro vyřízení žádosti v délce 30 dní (pětidenní lhůta je pouze orientační). Pokud by klientka kontaktovala UPC dopředu a domluvila si rovnou termín transferu služeb k datu stěhování na novou adresu, tato situace nemusela vůbec nastat. Dále je také třeba vzít v potaz prodloužený víkend od 5.7.2018 do 8.7.2018, díky kterému společnost UPC nemohla stihnout vyřídit požadavek v pětidenním termínu. Společnost UPC věří, že se jí klientčin požadavek podařilo dořešit k její naprosté spokojenosti a že je již vše v pořádku.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 12:13, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.