Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#24744Neexistující objednávka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 7 lety

Hana Hrazdirová

Znění stížnosti

Na adresu mojí maminky došly vitamínové doplňky.
V adrese je uvedeno špatně příjmení.
Podle instrukcí o navrácení zboží jsme je obraten vrátili na jejich adresu i se všemi materiály,s tím ,že jsme si zboží neobjednali a nemáme ani o ně zájem.
Vše jsme řešili i přes telefonní linku jimi zřízenou.
Na této lince nám bylo sděleno ,že objednávky byla řádně učiněna přes pevnou linku.
Ovšem číslo telefonní linky je pro nás neznámé.Proto jsme z čísla této pevné linky nemohli nic objednat.A po našem opětovném zavolání na toto číslo pevné linky bylo číslo odpojené.
Mezi tím nám několikrát volali ,že máme zaplatit ,že nám byl nedoplatek oficiálně sdělen a ,že nás pošlou k inkasnímu soudu.
Posílají složenky na splátky.
V rámci další komunikace o reklamaci jsme si vyžádali záznam hovoru.
Na žádost o hovor odpověděli,že máme poslat písemný souhlas s podpisem.
Elektronicky jsme zaslali zpět .
Poslali další upomínku i s poplatkem za neuhrazení faktury.
Záznam hovoru nám byl zaslán s podmínkami ,že nesmí být nikomu poskytnut a máme ho odstranit.
Číslo smlouvy nebo objednávky z korespondence není jasné .
Jen V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky


Produkt

V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky


Požadované řešení

Nechceme platit za neobjednané produkty .
Nechceme ani další kontaktování touto společností a trvalé odstranění
údajů mé maminky z databáze společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 09:38, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 14:25, před 7 lety

Vážená paní Hrazdirová,

Ze všech podkladů, které máme k dispozici, se bohužel zdá, že došlo k záměně osobních údajů třetí osobou. V dobré víře jsme na adresu Vaší maminky zaslali objednané zboží, které jste z Vašeho pohledu právem považoval za nevyžádanou zásilku, jelikož bylo napsané i na jiné příjmení než na Vaše.

Na základě zjištěných skutečností si Vám dovoluji oznámit, že došlo ke kompletní blokaci těchto údajů v databázi společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s. r. o. Tyto údaje nebudou použity k žádným marketingovým ani jiným účelům. Dlužná částka ve výši 2.189 Kč byla samozřejmě stornována a v současné době nemáte vůči naší společnosti žádné závazky.

Ráda bych se Vám upřímně omluvila za vzniklou situaci a komplikace, které jste měl s jejím řešením. Naše společnost opravdu jednala v dobré víře, a i na naší straně vznikly nemalé náklady spojené s jednáním třetí osoby.
Pevně věřím, že se mi podařilo celou situaci osvětlit a pokud byste měl k tomuto vyjádření jakékoliv dotazy či připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2018 21:19, před 6 lety


Hana Hrazdirová

Dobrý den,
dne 18.7.2018 jsme obdrželi dopis s další splátkou.
Dle zaslání vyjádření společnosti (16.7.2018)na vašich stránkách jsme usoudili,
že dopis byl zaslán ještě před vyjádřením společnosti.
Ovšem nedalo nám to a počkali jsme ještě měsíc.
A hle co se nestalo .
Na opět špatně uvedenou adresu byl mamince opět doručen dopis s naprosto stejným textem a se složenkou, na které je ovšem uvedeno 0,- Kč neplaťte.
Tak nevím jak toto pochopit.
Ke kompletní blokaci těchto údajů v databázi společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s. r. o. spojených s mojí maminkou tedy asi nedošlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 09:54, před 6 lety

Vážená paní Hrazdirová,

děkujeme Vám, že jste nás o tom informovala. Z důvodu technického problému Vám byla zaslána složenka na 0,- Kč, za tuto skutečnost se velice omlouváme. Na složenku, prosím, neberte zřetel. Učinili jsme veškerá nápravná opatření, aby z naší strany již nikdy nedošlo k zaslání jakýchkoliv materiálů na Vaši adresu. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2018 20:27, před 6 lety


Hana Hrazdirová

29.8.2018
Dobrý den,
Tak nevím jestli máme čekat další měsíc co bude .
Tato společnost jedná sice v dobré víře a potom se neustále omlouvá za různá nedopatření,
ke kterým opravdu může dojít.
A upozorňuje na jejich nemalé náklady spojené s jednáním třetí osoby.
Omlouvá technické problémy.A naše náklady?
Jednání s touto společností nás zdržuje již od 23.dubna tohoto roku.
Až díky D-testu došlo k posunu v jednání.
A snad se konečně dobereme k závěru.
Dekuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2018 10:11, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost potvrdit výmaz osobních údajů, k jejichž zpracování a uchování nemá dle popsaného stavu věcí žádný právní titul. V takovém případě je správce povinen dle č. 17 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údaj (GDPR), bez zbytečného odkladu osobní údaje vymazat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 13:54, před 6 lety

Vážená paní Hrazdirová,
na základě zjištěných skutečností jsme dne 16.7.2018 zablokovali všechny Vaše osobní údaje pro marketingové účely (zasílání obchodních nabídek). Požadavek na výmaz bude řešen v souladu s GDPR a související platné legislativy se správcem dat v rámci jednotlivých titulů a účelů zpracování.

S pozdravem

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2018 20:19, před 6 lety


Hana Hrazdirová

Dobrý den,
po ujištění společnosti ze dne 10.9.2018,
že k 16.7.2018 zablokovali všechny osobní údaje pro marketingové účely (zasílání obchodních nabídek)
.Ujištění z 28.8.2018 viz
"Učinili jsme veškerá nápravná opatření, aby z naší strany již nikdy nedošlo k zaslání jakýchkoliv materiálů na Vaši adresu.
Dne 20.9.2018 opět došel dopis(odeslán 15.9.2018) stejného znění s nabídkou dalších produktů této společnosti .Opět přiložená složenka 0 Kč.
Tak nevím v dnešní civilizované společnosti pokud někdo nemá zájem o produkty .
A společnost NaturaMed Pharmaceuticals dvakrát potvrdí vymazání údajů.
Dál posílá další dopisy v pravidelném měsíčním intervalu .
Tato společnost tedy asi neví co kdo dělá.
Snad každé pětileté dítě zná klávesu Delete.
Chování této společnosti už považuji za obtěžování.
V dopise se prezentuje "Spokojenost našich zákazníků je pro nás klíčová.
Ale na hlas zákazníka neslyší.
Takže k žádnému závěru nedošlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 11:21, před 6 lety

Jestliže společnost nenakládá s osobními údaji ani přes opakované výzvy a ujištění tak, jak by měla, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým úřadem a dohlíží na dodržování obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Případnou stížnost lze podat prostřednictvím webových stránek https://www.uoou.cz/.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 09:11, před 6 lety

Vážená paní Hrazdirová.

Vyjádření k nastalé situaci není zcela jednoduché. Jak jsme Vás již ujistili, všechny osobní údaje, dle Vámi zaslaných informací, byly zablokovány pro marketingové účely (zasílání obchodních nabídek), tzn. že jsme se v dobré víře vzdali našich oprávněných zájmů. Pro zásahy do karty zákazníka bychom od Vás však potřebovali zaslat plnou moc podepsanou Vaší maminkou, jakožto subjektem údajů, protože naše společnost nezasahuje do zákaznické karty ani nečiní úkony, bez pokynu subjektu údajů. Pohybujeme se v rámci určitých pravidel a předpisů, které nás v různých ohledech omezují, ale musíme jednat v souladu s těmito pravidly. Příslušný formulář plné moci proto Vám zasíláme v příloze.

Nicméně, když jsme se dozvěděli, že by se mohlo jednat o 3. osobu, které bylo zboží zasláno omylem, tak jsme v dobré víře, ve prospěch subjektu údajů, zasílání zrušili zboží a stornovali dluh. Korespondence, která byla z naší strany odeslána, potvrzuje, že dluh, který byl evidovaný na uvedené zákaznické kartě byl stornován, a součástí korespondence je i složenka na nulovou hodnotu.

V této chvíli bychom od Vás potřebovali poskytnout součinnost, jelikož, na základě Vámi sdělených informací a našeho interního šetření i toho, že na uvedené zákaznické číslo již v současné době neevidujeme žádné osobní údaje, se domníváme, že Vámi zmiňovaná korespondence, je určená pro jiného adresáta (osobu s jiným příjmením). Potřebovali bychom tedy od Vás zaslat sken, nebo kopii Vámi přijatého dokumentu.
Velice nás mrzí, že souhrou okolností jsme se dostali s řešením Vašeho případu do této situace, avšak někdy takové okolnosti nastanou, a přestože se snažíme učinit v dané situaci maximum, nemusí tak vždy být výsledek okolím vnímán.

Chápeme, že může být naše korespondence pro Vás obtěžující a je nám to líto, ale pokud by patřila jinému adresátovi, bylo by vhodné jí z Vaší strany nepřebírat. K nám by se vrátila informace od České pošty, že tato korespondence nebyla doručena, popř. že je adresát neznámý, což fakticky znamená ukončení našich aktivit vůči adresátovi.

Prosíme o zaslání plné moci na Vaši maminku a skenu, nebo kopie Vámi přijatého dokumentu.

Děkujeme za spolupráci a za nepříjemnosti se omlouváme.

S pozdravem

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2018 18:57, před 6 lety


Hana Hrazdirová

Vážená společnosti

Z vašich dopisů není vůbec jasné zákaznické číslo ,jak bylo uvedeno na začátku naší korespondence.
Z nabídkových dopisech je znám pouze variabilní a specifický symbol a to ze složenky.
Takže asi patří k zákaznické kartě .
Jak posoudit co je zákaznické číslo???
Dopis je naprosto stejný i se stejnými čísly,začínající slovy:Vážená paní .....,jak už jistě víte....
Mám pocit ze tyto dopisy odchází automaticky .
Takže máte dostatek informací ,(víc jich totiž v dopise jež jistě znáte není),
aby nedošlo k záměně s třetí osobou.
Moji součinnost poskytuji již od dubna tohoto roku jak telefonicky a teď i písemně.
Po vašich neustálých ujištění o vymazání očekávám,ukončení nabídek z vaší strany .
Dopis není doporučeně,nemůže být tedy adresát nezastižen.Jak mohu vědět co tento dopis obsahuje,třeba další upomínku? A za půl roku přijde exekutor.
Po těchto zkušenostech?
Jaký je rozdíl zablokování údajů pro marketingové účely (zasílání obchodních nabídek)......
A zásahem do zákaznické karty??Dle vašich několika ujištění byly údaje odstraněny?
Pokud má někdo zájem ukončit spolupráci,
tak alespoň v rámci dobrých mravů by toto mohla druhá strana akceptovat.
Do 20.10.2018 zatím další dopis nepřišel.
S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 12:37, před 6 lety

Předpokládáme, že v případě zákaznické karty a využití údajů pro marketingové účely je rozdíl v právním důvodu pro zpracování - v prvním případě smlouva, v případě druhém souhlas. Postup ukončení využívání údajů se v daných případech může odlišovat.

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost dotazy spotřebitelky zodpovědět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2018 10:30, před 6 lety

Vážená paní Hrazdirová.

Velice děkujeme za trpělivost, kterou jste projevila při řešení nastalé situace. Je patrné, že nápravná opatření zafungovala a Vám již není z naší strany zasílána žádná korespondence. Ani do budoucna již nebudete námi jakkoli kontaktována. Ještě jednou se hluboce omlouváme a doufáme, že jsme situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme za spolupráci.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2018 18:08, před 6 lety


Hana Hrazdirová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

s potěšením mohu konstatovat ,že žádná korespondence
už nechodí,věc se konečně dořešila .
Děkuji dTestu za výraznou pomoc v řešení našeho problému.
Opravdu děkuji mnoho.
Nepřála bych pracovníkům této společnosti,
aby jejich rodinné příslušníky potkalo něco podobného.
Ještě jednou děkuji

S pozdravem