Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den ,zaregistrovala jsem se 8.6.2018 na tuto seznamku a chci zrušit profil.Bohužel se mi to nechtějí dovolit.Jsem tsm registrovaná Lenka 45 .Zaplatila jsem 150 Kč na zkoušku,chtěla jsem týden po registraci profil smazat,ale podle návodu to nelze a já už nechci nic platit.Prosím o pomoc,dočetla jsem se,že je to podvodná seznamka,která strhává peníze z účtu
Prosím o zrušení profilu s emailem Lenka.kosmeticka@gmail.com
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 174747013
Dobrý den.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím dodržte standardní postup a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Tato seznamka si ztrhává peníze z účtu klientů,kteří se zarefistrovali na seznamce,bez možnosti profil smazat.Poslala jsem tedy na výše uvedený email žádost o neprodleně zrušení profilu bez dalších poplatků.Čekám na vyjádření společnosti,ale myslím si,že by měl někdo s touto seznamkou zatočit,protože každý má právo registraci na seznamkách zrušit a tato společnost to vlastně nedovoluje přímo na stránkách a přitom tam píšou,že to lze .
Z důvodů obezřetnosti doporučujeme za účelem ukončení vztahu se společností zaslat naskenovanou a podepsanou výpověď v příloze e-mailu, kde spotřebitelka uvede své jméno a příjmení, přihlašovací jméno do seznamky a e-mail, pod kterým se registrovala. Pro další informace doporučujeme přečtení příručky vydané Evropským spotřebitelským centrem: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 174747013
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.