Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, je mi líto že musím psát stížnost, ale žádná jiná možnost už není. Objednávala jsem si balíček přes Avon cosmetic,dnes mi přišla sms že mi budou doručovat balíček mezi 14-17 hodinou. Tak celé odpoledne vyhlížim, a čekám na telefon,a bohužel nic je právě 20hod.A nikdo nikde. A není to poprvé. Chápu že toho máte spoustu, ale když už teda nestíháte, tak by jste měli napsat alespoň sms že balíček nebude doručen v den, ve který jste uvedli. Mrzí mě Vás přístup. Böhmová
Začít psát zákazníkovi omluvné smsky, s tím že se zásilka opozdí, nebo že bude dodána jiný pracovní den.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky. Nebude-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.