Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Oznamujem,ze tymto odstupujem od zmluvy o poskytnuti predplatneho na serveri flirtkontakt.sk kde som zaregistrovaný na email: denko25@azet.sk a užívatelskym menom:Dendo9 ziadam o zrusenie predplatneho a strhavanie penazi s platobnej karty ...Peniaze mi boli dnes strhnuté s účtu pritom som písal na podporu o zrušenie predplatného .
Zrušenie predplatného
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Všechny podmínky odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v obchodních podmínkách, V případě nejasností odpovídáme na dotazy uživatelů na podpoře naší stránky. Uživatel nám na podporu nenapsal a žádnou výpověď - odstoupení od smlouvy jsme od něj neobdrželi a to ani naší adrese nebo na našem emailu, který máme uveden v obchodních podmínkách.
Předplatné jsme mu tedy na základě této žádosti ukončili, takže bereme stížnost jako neoprávněnou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.