Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24752Plíseň na salámu v akci "paprikáš" zakoupen dne 9.7.2018 v 19:31

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 6 lety

Petr Suska

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera ve večerních hodinách byl v Kauflandu,Liberec-Letná zakoupen u pultu krájený salám paprikáš v "akci.Při vizuální kontrole byl pěkný,krásně zbarvený do oranžova,ale asi zřejmě pomohly kvalitní barviva.
Po příchodu by řádně uskladněn do lednice.
Dnes po příchodu ze zaměstnání,jsem se těšil na oblíbený salám,ale po rozdělení koleček od sebe byla zjištěna plíseň se silným zápachem.
Salám v ledničce řádně uložen a chtěl jsem ho konzumoval dříve než za 24 hodin,to je datum,které máte uvedené při spotřebě.
Mohu Vás ujistit,že salám od jiných prodejců i od Vás by vydržel 3xvíce než uvedených 24 hod.


Produkt

Paprikáš trvanlivý,fermentovaný kg 209 Kč/kg


Požadované řešení

Prodej kvalitních výrobků za optimální ceny na českém trhu.
Provedení častějších,hygienických auditů nezávislých organizací z České republiky a Německa(kde Kaufland vznikl).Mohu zajistit.
Pokud se ještě jednou toto dostane do mých rukou,postoupím hloubkové,nápravné opatření.Nejde o cenu,ale o zdraví lidí!!!To,že zde máme polského gen.manažera,ještě neznamená,že se zde budou prodávat podružné potraviny!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 08:39, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2018 08:38, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 08:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 12:58, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.