Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
včera ve večerních hodinách byl v Kauflandu,Liberec-Letná zakoupen u pultu krájený salám paprikáš v "akci.Při vizuální kontrole byl pěkný,krásně zbarvený do oranžova,ale asi zřejmě pomohly kvalitní barviva.
Po příchodu by řádně uskladněn do lednice.
Dnes po příchodu ze zaměstnání,jsem se těšil na oblíbený salám,ale po rozdělení koleček od sebe byla zjištěna plíseň se silným zápachem.
Salám v ledničce řádně uložen a chtěl jsem ho konzumoval dříve než za 24 hodin,to je datum,které máte uvedené při spotřebě.
Mohu Vás ujistit,že salám od jiných prodejců i od Vás by vydržel 3xvíce než uvedených 24 hod.
Paprikáš trvanlivý,fermentovaný kg 209 Kč/kg
Prodej kvalitních výrobků za optimální ceny na českém trhu.
Provedení častějších,hygienických auditů nezávislých organizací z České republiky a Německa(kde Kaufland vznikl).Mohu zajistit.
Pokud se ještě jednou toto dostane do mých rukou,postoupím hloubkové,nápravné opatření.Nejde o cenu,ale o zdraví lidí!!!To,že zde máme polského gen.manažera,ještě neznamená,že se zde budou prodávat podružné potraviny!!!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.