Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#24762Datum doručení obj. 102957756

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 7 lety

Aleš Urban

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednal jsem si zboží obj:102957756.
Typ dopravy pro myčku/zboží jsem objednal COMFORT.
V celém průběhu objednávky jsem nebyl informován, že:
Při využití dopravy MALL Comfort je termín doručení zpravidla o jeden den posunut. (Tato informace je až v prvním emailu od Mall potvrzující přijetí zaplacené objednávky.)
V průběhu objednávky je pouze:Přesné informace o termínu doručení a dopravci vám zašleme nejpozději den před doručením.
V objednávce je také na výběr: Vyberte den doručení. Není zde ani zmínka o tom, že zboží doručí v jiný termín.
V objednávce je také napsáno, že budu informován den předem, kdy mi bude zboží doručeno. Přišla mi sms, ve které opět nebylo nic konkrétního.

Dnes mi mělo být doručeno zboží. Starou myčku mám odpojenou, vysušenou a čekám, kdy se mi ozve dopravce. Dopravce mi nevolá, nepíše. Dopravci se nemůžu dovolat, vaše infolinka také ne. Jen jste mi vaše infolinka po telefonické konzultaci opět poslala sms, že si mám zavolat na dopravce....

Ve vašich emailech je také psáno: "Děkujeme za Váš nákup na MALL.CZ a uděláme vše pro to, abyste byl(a) s vyřízením objednávky spokojen(a)."

Od paní z infolinky, jsem byl ubezpečen, že mi zavoláte, místo toho, mě paní odbyla smskou, že mám kontaktovat dopravce, kterému se ona sama, nemůže dovolat. Toto je servis klientovi???? Dopravci se nemůžu dovolat celý dnešní den.

Vzal jsem si na dnešek dovolenou. Ztratil jsem půl dne s řešením dopravy a čekáním na telefonát vašeho dopravce nebo vaší infolinky marně.

Ptám se tedy, jak se k problému postavíte a jakým způsobem, mi budete kompenzovat můj ušlý zisk a celkovou ztrátu času řešením vašich problémů s logistikou?

Celý průběh objednávky mám uloženou v printscreenech a nikde není zmínka o pozdějším doručení, jen PŘESNÝ TERMÍN.

Děkuji za odpověď, Aleš Urban


Požadované řešení

Představoval bych si odškodnění v mall poukazech za můj ušlý zisk a ztrátu času k vůli neuceleným informacím v objednávce. Minimálně 1000kč v mall poukazech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 09:58, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.

Kdyby společnost slibovanou službu vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 08:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.