Společnost


Petr Oraský

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24765Nedodaná služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 7 lety

Jan Prchal

Znění stížnosti

Přes slevový server Amplion.cz jsem koncem roku 2013 koupil 2x poukaz na snowkiting u pana Oraského.
V zimě 2013/14 a 2014/15 se termíny kurzu neustále odsouvaly (údajně kvůli počasí) s tím, že bude možné je využít vždy příští zimu. V zimní sezoně 2015/16 jsem se snažil domluvit další termín, ale pan Oraský se už neozval.

Celkem se jedná o 1580Kč (2x 790Kč). Mám všechny podklady.


Produkt

2x celodenní kurz Snowkitingu


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 09:56, před 6 lety

Pokud spotřebitel řádně uplatnil voucher v souladu s jeho podmínkami, měl právo na poskytnutí ujednané služby ve stanoveném termínu. Dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení, může věřitel vymáhat splnění dluhu, anebo může od smlouvy odstoupit za podmínek ujednaných ve smlouvě nebo stanovených zákonem.

Pokud tedy měl službu poskytnout podnikatel a nestalo se tak, ocitá se v prodlení. Pokud služba nebyla poskytnuta ani v náhradním termínu, mohl spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:08, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.