Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zhruba před rokem jsem na Černém Mostě ve fitness FIT UP podepsal smlouvu na roční členství. Bohužel však ze zdravotních důvodů fitness nenavštěvuji, ale peníze automaticky platím každý měsíc (499kč). Nyní jsem si na to vzpomněl a rád bych členství ukončil ex nunc, jelikož mi mé zdravotní problémy brání ve využívání této služby. Bohužel se toto kryje i s obdobím, kdy se mé členství dle smlouvy automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců. Nicméně jsem psal společnosti email, abych se s nimi domluvil, ale ti mi oznámili, že členství okamžitě ukončit nelze, díky smlouvě, kterou jsem podepsal. Na webových stránkách je neformálně uvedeno, že v případě změny bydliště nebo ze ZDRAVOTNÍCH důvodů umí řešit situace individuálně. V mailu mi sdělili, že mi vychází vstříc a dávají mi “pouze” výpovědní lhůtu 2 měsíce. Toto jednání považuji za neetické a nemorální, abych poskytovatel služeb fitness nedokázal ukončit ve výjimečném případě smlouvu ex nunc a to bez jakýchkoliv výpovědních lhůt či poplatků, pokud se jedná o zdravotní problemy. Lékařskou zprávu samozřejmě mám. Nicméně platit další 2 měsíce zbytečně, když služeb nevyužiji mi připadá opravdu zbytečné.
Roční členství FIT UP (499kč/měsíc)
Požaduji pouze okamžité ukončí smlouvy bez výpovědní lhůty 2 měsíců a poplatků navíc.
|
Tweet |
V daném případě bohužel záleží na znění smlouvy. Smlouvy na dobu určitou je možné vypovídat pouze za podmínek stanovených ve smlouvě, takže pokud smlouva specificky podmínky výpovědi neupravuje, potom možnosti ukončení smlouvy závisejí na dohodě stran.
Jestliže se spotřebiteli nezdá postup společnosti správný a nedaří se mu se společností dohodnout, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.