Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.I já jsem jako hlupák naletěl na jejich stránky a zaplatil cástku,kterou si oni navýšili.Vím,že mi peníze nikdo nevrátí,ale nechci dále platit.Co mám prosím dělat?Pomůže mi nějak moje banka?Na jejich adresu emailu nejde napsat.
Vrátit peníze a hlavně zrušit smlouvu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173096792
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 03/07/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Děkuji za vyřízení.Nyní nevím co mám udělat a kde mám ukončit členství.Můžete mi prosím pomoci zjistit,na jakou adresu mám odeslat konec členství.Děkuji.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 173096792
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Pokud jste doposud nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Teď tomu nerozumím vůbec.Nevím co jsem nezaplatil.Co budou ještě po mě chtít abych zaplatil?Co s tím mám prosím dělat?
ID: 173096792
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo. Akceptujeme Váš požadavek na zrušení Vašeho členství po ukončení právě probíhajícího období.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Pokud jste doposud nebyl z jejich strany kontaktován, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Zatím se mi nikdo neozval.Pak Vás budu kontaktovat.
Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den.Prosím,co mám nyní dělat?Mám kontaktovat přímo na uvedeném emailu zdenek.vencl@-date.com,nebo to uděláte Vy za mě_Děkuji
Spotřebiteli doporučujeme společnost kontaktovat přímo na výše uvedeném emailu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl následně okomentovat vývoj stížnosti, popřípadě stížnost uzavřít.
Dobrý den.Napsal jsem na výše uvedeny email,ale opět se mi ozvala jen ta sama společnost,která mi napsala,že můj dluh předala vymahačské firmě.Tak je to zase při tom původním.Co mi navrhujete udělat? Děkuji.
Pozornosti spotřebitele doporučujeme příručku, kterou zpracovalo Evropské spotřebitelské centrum: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/12/%C5%98e%C5%A1en%C3%AD-probl%C3%A9m%C5%AF-se-seznamkami-rady-Evropsk%C3%A9ho-spot%C5%99ebitelsk%C3%A9ho-centra.pdf. Především se jedná o body 6 a 9. Se závěry uvedenými v příručce se plně ztotožňujeme.
Dle našeho názoru nedochází k platnému sjednání automatického prodlužování smlouvy, jelikož informace poskytované k němu společností nejsou dostačující. Upozorňujeme však, že náš názor není právně závazný a závazně může věc posoudit jedině soud. Spotřebitel tak má možnost buď zaplatit požadovanou částku s tím, že bude mít od společností "klid",
nebo nezaplatit, protože forma vymáhání, kterou společnost uplatňuje není pravděpodobně právně relevantní.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat, případně stížnost uzavřít.
Zatím mi nenapsala vymahatelská firma nic.Budu čekat.Děkuji.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.