Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24769Předání zásilky cizí osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 7 lety

Miriam Foldešiová

Znění stížnosti

Dobrý den chci podát stížnost na poštovního doručovatela/ku v oblasti Ketkovice. Jak je možné že dotyčná osoba která tuhle oblast má na starosti předala poštovní listovou doporučenou zásilku do vlastních rukou na jméno cizí osobě která nemá splnomocnění na převzatí zásilky. Jednalo se o soudně úřední papíry které jsou důležité a osoba která je neoprávněně převzala je nepředala osobě které oprávněně patří a taky to odmítá udělat. Jak si tohle pracovník pošty může vůbec dovolit ?! Vždyť to je hrubé porušení zákona a práv o ochraně soukromí. Cizí osoba teď má všechna citlivá informace které se týkají i jiných lidí.


Produkt

Číslo zásilky nevím ale bylo to doručované dne 19. Června 2018


Požadované řešení

Tohle už řešení ze strany pošty bohužel mít nebude. Jen doufám že se to víc krát opakovat nebude protože to nadělalo víc problémů než užitku. Dožaduji se sdělení informací ako je jméno poštovního doručovatele z toho dne v té oblasti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 08:59, před 7 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.