Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Posílala jsem26.6.2018 mého robota Braava na opravu do této prodejny na opravu.Po 14 dnech- tedy dnes 12.7.2018 mi od nich došla nabídka na opravu s tím, že na robota někdo šlápl a je poškozený celý podvozek mého robota.
Robota jsem posílala naprosto v pořádku, byla odlepená guma na jednom kolečku.
Bydlím sama a robota obsluhuji jenom sama a určitě bych neposílala robota, kdyby na něho někdo šlápl, musel by být poškozený i shora, je to plast, musel by prasknout a takového robota bych neposlala určitě na opravu.Robot byl pečlivě zabalený, takže ani při přepravě se nemohlo nic stát.Věřím tomu, že robota poškodily v opravně.
iBraava 390, výrobní číslo KYS390041602015000028
Žádám odškodnění za poškození robota, který byl před odsláním v pořádku.
Nebo možnost výměnit za nového se slevou.
Původní cena 8899,-Kč
|
Tweet |
Opravna, tj. poskytovatel služby, odpovídá za stav zboží, ve kterém jí je toto zboží předáno za účelem provedení závazku, tj. opravy. V takovém stavu, a s provedeným závazkem, je povinen následně zboží spotřebiteli vrátit, v souladu s § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud při provádění závazku došlo ke změně stavu věci, tj. způsobení škody, je spotřebiteli její poskytovatel tuto škodu povinen nahradit, a to buď uvedením do původního stavu nebo finanční kompenzací, v souladu s § 2951 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Pokud se nepodaří vyřešit spor vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Vážená paní Polášková,
Robotický vytírač k nám dorazil dne 25.6.2018.
V požadavku na servis, jste uvedla jako závadu – točí se dokola. Nikde není uvedeno, že jste chtěla opravit gumy na kolách. Podle cenové nabídky a vyjádření autorizovaného servisu, se nikde nepíše, že by byl poškozen dezén kol, a že by chtěli kola vyměnit. Kola jsou v pořádku. Pokud by někdo na robota šlápl u nás byl by poškozen i kryt robota. Jiná závada na robotu žádná není. V tomto případě podle fotografie je poškozen podvozek.
V tomto případě nesouhlasíme s Vaším tvrzením, a nadále čekáme na vyjádření k cenové nabídce.Zákaznická linka je Vám k dispozici PO-PÁ -9-18, SO 9-17 na telefonním čísle 220 770 770.
Děkujeme. S pozdravem Robotický Vysavač
Dobrý den, nepsala jsem že chci vyměnit kola, ale že je odlepená guma na pravém kole, já nevīm jestli to mám psát pořád dokola, na robota nikdo ani já nešlápl, byl naprosto v pořádku a točil se dokola protože byla odlepená guma na pravém kole a to jsem taky uvedla na žædosti kterou jsem zaslala s opravou, nechci se dohadovat, ale jsem pevně přesvědčená, že k poškození došlo u Væs, měli jste ho tam 14 dní.
Pokud se nedohodneme obrátím se na Obchodní inspekci.
A pokud bych sama udělala takovou škodu na robotu, byl by promáčklý i vrch robota a určitě bych ho neposílala na opravu, robot před tím uklízel a pak se začal točit dokola a zjistila jsem, že je odlepená guma, což mi dělalo i předtīm, kdy jste mi dělali první opravu, kromě toho kola byl naprosto v pořádku a pečlivě zabalený a k Vám odeslaný. Žádám odškodnėní za zničení robota nebo výměnou za nový s nějakou slevou
Polášková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den, jak jsme již uvedli v první odpovědi. O žádné výměně, nebo poškození kol se nejedná, gumy na kolách jsou v pořádku. Máte poškozený podvozek. Více informací k dané věci nemáme.Nyní čekáme na Vaše vyjádření k cenové nabídce. Zákaznická linka je Vám k dispozici PO-PÁ -9-18, SO 9-17 na telefonním čísle 220 770 770.
Dobrý den, na pravém kolečku byla odlepená guma, proto se točil dokola, už jste mi tohle spravovali, tak vím, že se předtím takto točil taky dokola.
jak jsem uvedla žádám odškodnění nebo výměnu za nového, kterého koupím ale se slevou.
Tu vadu co jste mi ukázali není můj robot, byl naprosto v pořádku.Obrátím se na Českou inspekci,
návrh na za opravu přes 3000,-Kč odmítám, neboť tato závada na robotu nebyla.
V případě, že není možné dosáhnout dohody o řešení věci ani prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz, může se spotřebitelka obrátit na Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při ČOI. Další informace a průvodce podáním návrhu lze nalézt zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost přeřazujeme opět na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, stále si trváme na našem, že robot již byl poškozený a žádné kolečka (gumy) nejsou třeba vyměnit. Nicméně pro ukončení tohoto sporu navrhujeme zákaznici slevu na nového vytírače ve výši 15%. Zákaznice ať nás kontaktuje. Zákaznická linka je Vám k dispozici PO-PÁ -9-18, SO 9-17 na telefonním čísle 220 770 770.
Hodnocení: