Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Pokusil jsem se prodat vstupenky na portále Viagogo, přišel mi e-mail, že vstupenky někdo zakoupil a v něm žádost o potvrzení, zda souhlasím s prodejem, prodej jsem si rozmyslel. Zvolil jsem možnost, že lístky neprodávám a svou nabídku jsem zrušil. V několika minutách mi přišel e-mail, že musím zaplatit poplatek 4140,- Kč. Psal jsem na podporu společnosti a v podstatě jsem se nic nedozvěděl. Nevím kam mám případně zaplatit poplatek a zda ho vůbec má smysl platit.
Prodej vstupenek
Stornování poplatku
Objasnění
|
Tweet |
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/61) je prodávající oprávněn smazat svůj inzerát (nabídku prodeje vstupenek), dokud si vstupenky nikdo nekoupí. Pokud jsou vstupenky již prodány, není možné kupní smlouvu zrušit. Pokud spotřebitel nemůže dodat vstupenky, které nabízel, vyhrazuje si společnost právo naúčtovat spotřebitelovi náhradu nákladů na pořízení jiných vstupenek pro kupujícího (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/175).
Žádá-li společnost po spotřebitelovi poplatek za zrušení kupní smlouvy, musí také prokázat, že smlouva s třetí osobou byla skutečně uzavřena a že jí vznikly náklady na pořízení jiných vstupenek.
Před využitím služeb neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.