Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 13. 6. 2018 sem dal reklamovat svůj MSI notebook, důvod reklamace byl ten, že některé klávesy přestali fungovat. (Mezi těmihle notebooky velice rozšířený problém.)
Při nahlášení reportu u reklamace sem nahlásil klávesy které nefungují, vše v pořádku.
Dnes, 11. 7., mi přišla zpráva, že notebook nepůjde spravit, protože
do něj prý vnikla kapalina. Můžu více než zaručit, že se k notebooku kapalina nikdy nepřiblížila ani na 1 metr, ale o to tu nejde.
Notebook jsem již jednou na reklamaci s tímhle
problémem dával, nebyla ale opravena, i když BYLA UZNÁNA.
Jde o to, že notebook nefunguje, i přes to, že při podání reklamace bylo s notebookem vše až na nahlášený problém v pořádku.
Nejde nabít, nereaguje, nic.
Je mi jedno jestli vadu způsobili zaměstanci CZC nebo spravovacího servisu, na notebook sem spoléhal v nejhorším bez fungujicích kláves, teď ale nemám nic. Rozhodně nebudu čekat další měsíc na opravu, i kdyby měla být zadarmo.
Kód: 204358b2
Notebook je na splátky, pochybuju tedy o možnosti vrácení
peněz.
Nový model nebo opravda do pár dnů.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.