Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24774Reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 7 lety

Adam Omasta

Znění stížnosti

Dobrý den, 13. 6. 2018 sem dal reklamovat svůj MSI notebook, důvod reklamace byl ten, že některé klávesy přestali fungovat. (Mezi těmihle notebooky velice rozšířený problém.)

Při nahlášení reportu u reklamace sem nahlásil klávesy které nefungují, vše v pořádku.

Dnes, 11. 7., mi přišla zpráva, že notebook nepůjde spravit, protože
do něj prý vnikla kapalina. Můžu více než zaručit, že se k notebooku kapalina nikdy nepřiblížila ani na 1 metr, ale o to tu nejde.

Notebook jsem již jednou na reklamaci s tímhle
problémem dával, nebyla ale opravena, i když BYLA UZNÁNA.

Jde o to, že notebook nefunguje, i přes to, že při podání reklamace bylo s notebookem vše až na nahlášený problém v pořádku.

Nejde nabít, nereaguje, nic.

Je mi jedno jestli vadu způsobili zaměstanci CZC nebo spravovacího servisu, na notebook sem spoléhal v nejhorším bez fungujicích kláves, teď ale nemám nic. Rozhodně nebudu čekat další měsíc na opravu, i kdyby měla být zadarmo.


Produkt

Kód: 204358b2


Požadované řešení

Notebook je na splátky, pochybuju tedy o možnosti vrácení
peněz.

Nový model nebo opravda do pár dnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 22:31, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 11:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.