Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24776Autobus nedorazil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 7 lety

Olga Havlíčková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.7 jsem marně čekala na autobus na autobusovém nádraží v Litoměřicích, který nedorazil. Jedná se o spoj č. 552624115, pozn. 601,3. Autobus měl z Litoměřic odjíždět v 16,47. Na zastávce bylo sedm čekajících cestujíccích, včetně lidí v důchodu a maminky s kočárkem. Nikdo nám neoznámil proč autobus nepřijel. Dne 25.6 také autobus nepřijel. To už si ale nevzpomínám na přesný čas. Jedná se o opět o autobus z Litoměřic směr Liběšice. Ráda bych se dozvěděla, kde je problém a jak to řešíte. Je smutný, že lidé na dopravce spoléhají a nedostane se jim žádná náprava. Předem děkuji za vyřízení a odpověď.


Produkt

Spoj č. 552624115, pozn. 601,3


Požadované řešení

Když autobus nejede, přivítala bych tuto informaci včas sdělit, např. prostřednictvím informační tabule, které na autobusovém nádraží v Litoměřicích jsou. Když už tam jsou, měly by cestujícím sdělovat tyto informace. Prosím o vyřešení ke spokojenosti nejen mé, ale i ostatních cestujících.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 07:28, před 6 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 13:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.