Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Pondělí 10.7. v 7.10 hod jásám.Stav zásilky,je na depu,bude se doručovat 10.7.Úkoluji dceru,že musí být doma,protože jsem si domluvil pracovní schůzku(na základě informace o doručení) na 11.7. a obsah zásilky potřebuji mít s sebou na schůzku.Večer 20.58 již nejásám,zásilku nemám a otevřu si stav zásilky - bude doručována 10.7. Dopoledne 11.7.,zásilka není,ale stále se píše doručováno 10.7.Na zákaznickém servisu se dovídám,že se doručuje do 3 dnů.Chci si vyzvednout zásilku na Depu,ale není to možné(voláno po 10.hodině),protože je již připravována na středeční rozvoz.Úterý 20.20,otevřu si stav zásilky(můžu doložit foto) a čtu stále stejnou informaci,že bude doručováno 10.7.Zásilku nemám,schůzku jsem musel zrušit a díky tomu jsem přišel o zakázku a tudíž o peníze a PPL Parcel Business je v pohodě.Využíval jsem přepravu PPL na úkor České pošty,ale poště se musím omluvit a pro příště mám jasno od jaké společnosti si nechám zásilky doručovat. Na dotaz na reklamační oddělení nikdo neodpověděl (do 24 hodin).
Aktualizovat informace o zásilce,proč se bude doručovat až 3.den.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.