Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24782Naprostá ignorace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 minut 56 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 7 lety

Andrea Špindlerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se připojila k řadě stížnostem na Českou poštu.

Již opakovaně se v naší lokaci v Českých Budějovicích odehrává jeden a ten samý scénář, který bych nazvala naprostou ignorací. Jediné, co k nám bez menších obtíží dojde je osobní pošta takových rozměrů, která se vejde rovnou do schránky. To ovšem neplatí ohledně vhazování upomínek o vyzvednutí. Zde se nikdo ani neobtěžuje nás upozornit na to, že se opět doručovatel vůbec nenamáhal do naší ulice zavítat a my tak nemáme sebemenší šanci o tom, že náš balík už (znovu) leží na poště. Výjimečně se stane, že nám přijde oznámení sms a emailem. Ve schránce pak najdeme lživě vyplněné lístky o tom, kdy a z jakého důvodu jsme nebyli zastiženi, a to klidně i s týdenním nebo dvoutýdenním zpožděním! Stejný přístup byl i se zásilkou, na kterou jsem 11. 7. čekala doma celý den, neboť mi den před tím přišla sms o tom, že mi jej budou ve středu, tedy 11. 7. doručoval. Čekala jsem tedy od 8 - 19:00, neboť tento typ balíku doručují, dle svých informací na webu, do domácností právě v rozmezí 13:00- 19:00. Raději jsem asi třikrát sešla dolu a dívala se do schránky, jestli tam není upomínka. Nic - pošťák nikde, sms ani papír žádný a balík ten den samozřejmě také nedorazil. Korunu tomu nasadila až dnes ráno paní, s kterou jsem řešila rozhovor o (znovu) nedoručeném balíku, který byl podán takříkajíc jako balík Do ruky. Jak z názvu vyplývá, zákazník očekává, že mu balík přijde opravdu do ruky, tedy domů a nebude se muset vláčet někam na poštu, kde si ho musí sám vyzvednout. Ještě když je objemnějších rozměrů. Na tyto mé otázky, jak je to vůbec možné a jestli si uvědomují, že vlastně těmi svými sms a emaily klamou zákazníka, mi byla schopná jen dokola omílat, že mají podstav lidí a nestíhají, takže se rozhodli balík rovnou nechat na poště právě z toho důvod, že je objemnější. Opravdu nerozumím jednání České pošty. Zajímalo by mne, jestli je tato situaci vůbec řešitelná a jestli je možné dávat takovéto problémy za vinu zákazníkovi?


Produkt

Typ balíku: balík Do ruky, obvyklá doba doručení dle jejich webových stránek: v krajských městech od 8:00 - 14:00 nebo od 13:00 - 19:00


Požadované řešení

Jedná se o poštu v Českých Budějovicích v ulici, kde je tento postup na denním pořádku. Dá se to vůbec nějak vyřešit a předcházet tomu? Proč za takové jednání má mít postih zákazník a ne Česká pošta?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 08:26, před 7 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.