Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:725
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#24794Reklamace a vrácení 2 výrobků Chytrý depilátor a Depilátor ve formě rtěnky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 7 lety

Eva Vrbatová

Znění stížnosti

Nevyhovující, nefunkční, výrobek neprofesionálně vyrobený, špatně ovladatelný, předražen


Produkt

špatný, zklamal


Požadované řešení

vrácení hotovosti na účet, záruka je dvouletá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 13:33, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 11:02, před 7 lety

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2018 18:30, před 7 lety


Eva Vrbatová

Dobrý den, děkuju za zprávu,
dopisuju si s firmou již dlouho, výrobky jsou nevyhovující, v pořádku jsem je vrátila, jen s prodlevou 5 dnů, ze zdravotních důvodů mých a mé staré matky, které přišly tak nenadále.
Proto je stále prosím o výjímku vrácení finanční hotovosti. Vyjímky přece existují, Měla jsem zájem poslat firmě lékařské potvrzení o mém stavu i své matky toho času, který nadále trvá, ovšem tuto variantu nechtěla firma ani slyšet. Žádala jsem i o slevu za tyto předražené nekvalitní výrobky, které si jinde koupíte za 200Kč, ale ani v tom jsem neuspěla.
Nabízeli mi variantu, at si vyberu nové jiné zboží, na které mi bude poskytnuta sleva 20 procent. Na původní to nejde ? A na nové ano? Ale já opravdu o zboží nemám zájem, protože je nevyhovující a nesplnuje slibované parametry. Nabídku jsem objevila na sociální síti FB, jinde jsem ji ještě nezaznamenala. A jak vidím, stížností mají poměrně dost. I kdybych vrátila v době např. po půl roce, byla by to reklamace, kterou by tak jako tak museli řešit. Opravou , výměnou nebo vrácením financí, do 1 měsíce, což mi je známo. Opravdu není jiný výrobek, který bych si náhradou vyměnila, jak nabízejí, není za co. Jsem s pozdravem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2018 09:51, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2018 17:30, před 7 lety

Žiaľ, tovar je možné vymeniť/vrátiť do 14 dní od doručenia na adresu, ako je aj uvedené v reklamačných a obchodných podmienkach.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2018 18:04, před 7 lety


Eva Vrbatová

JE TO POŘÁD DOKOLA TO STEJNÉ, Z DŮVODU NEMOCI A STAROSTI O MOJI VÁŽNĚ NEMOCNOU MÁMU, JSEM NEMOHLA DODRŽET TERMÍN VRÁCENÍ 14 DNŮ, NAVÍC JE TO JAKO REKLAMACE, PROTOŽE ZBOŽÍ NENÍ DOSTATEČNĚ FUNKČNÍ, BYLA JSEM S NÍM VELICE NESPOJENA, ZKLAMÁNA, PROTO JSEM BYLA NUCENA HO VRÁTIT A VYMĚNIT HO NENÍ ZA CO, NEBOT SORTIMENT VÝROBKŮ NENÍ NIJAK VELKÝ ANI DOBRÝ, ABY MĚ NĚCO Z TOHO OSLOVILO. SPOLEČNOST ASI NA TOM NENÍ MOC DOBŘE, KDYŽ NEMŮŽE POCHOPIT JEDNU NEMOCNOU DŮCHODKYNI A VYHOVĚT JEJÍMU PŘÁNÍ A PŘIHLÉDNOUT K DANÉ SITUACI, VYJÍMKY PŘECE POTVRZUJÍ PRAVIDLO. JESTLI EXISTENCI FIRMY STOJÍ NA MÉ OSOBĚ A ČÁSTCE 990,-- KČ, PAK JE MI TO ÚPŘÍMNĚ LÍTO. ALE JÁ TAKOVÉ PODŘADNÉ A NEKVALITNÍ ZBOŽÍ UŽ NECHCI. MÁM SE TEDA OBRÁTIT NA OCHRANU SPOTŘEBITELE A TV, ABY VEŘEJNOST VĚDĚLA, JAKÉ ZBOŽÍ A ZA JAKÉ PENÍZE SE U NICH PRODÁVÁ?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 07:56, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 14:32, před 7 lety

Nakoľko bol tovar vrátený po lehote, ponúkli sme zákazníčke výber iného tovaru v danej sume, prípadne zľavu na ďalší nákup. Žiaľ, finančné prostriedky nie je možné vrátiť, nakoľko tovar nebol vrátený v stanovenej lehote.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2018 17:45, před 7 lety


Eva Vrbatová

Pri odstoupeni od smlouvy a reklamaci trvam nadale na vraceni hotovosti za nekvalitni a predrazene vyrobky, navic chytry depilator - spatne a tezce ovladatelne vymenne nastavce, cili hrozi i poraneni koncetiny. To jsem uvedla jiz v prvni zprave spolecnosti.
Sleva na nove vyrobky mi nepomuze, nebot nevyuziju a to oni moc dobre vedí. Prodavajici vsude!!! Poskytuji slevy na pochybne vyrobky, prevazne vraci hotovost. Je to bezne.
E.V.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 10:12, před 7 lety

Jestliže uplynula lhůta 14 dnů k uplatnění odstoupení od smlouvy, pak je nutné vyhodnotit jednání spotřebitelky jako reklamaci. Reklamaci musí prodávající vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění s tím, že nároky spotřebitele stanoví § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občasný zákoník, primárně se reklamace má řešit bezplatnou opravou, pokud to není možné a opravou by se vada neodstranila, přichází na řadu výměna věci za nový kus (nikoliv výměna za jiné zboží). Jestliže ani výměna neřeší vadu (vadná je celá modelová řada výrobků), potom zbývá odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 11:55, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.