Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, chci si touto cestou stěžovat na personal tesco expres ve Zlíně Malenovicich na třídě svobody. Dnes mi nechodná prodavačka odmítla prodat 2plátky vepřové kýty protože byla urezana po vlákne masa, když jsem chtěla, aby mi ji ukrojila správně odmítla s tím že by maso, již neprodala. Odešla se jsem tedy k chladaku pro vejce, kde jsem zaslechla, jak mě s druhou prodavačku pomlouvá. Když jsem přišla k ním, přestali mluvit a čekali co bude. Nakonec mi prodavačku bylo řečeno, že ji dodavatele vozí maso, které se nedá krájet a že ona sama ví, že maso je necerstve a zelené a sama , by si jej nekoupil. Prosím tedy o kontrolu této prodejny! Věcně chybí základní potraviny! Dnes vejce a rohlíkya to 16hod. Otevírací doba do 19hod.
Prosím o kontrolu prodejny popř. Školení personálu.
|
Tweet |
V případě, že je zde pochybnost o kvalitě potravin doporučujeme podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, případně Státní veterinární správě.
Neměly by chybět potraviny, které jsou uvedeny na letácích a jiných reklamních materiálech. Pokud nejsou takto propagovány, není absence pečiva právně postižitelná.
Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.