Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.7.2018 mi přišel email od Technické univerzity Liberec, že mi blahopřejí ke přijetí ke studiu a že všechny potřebné informace společně s tou, kde mám potvrdit nástup na vysokou školu, mi byly doručeny v úterý 10.7.2018 na adresu zadanou v přihlášce. V přihlášce jsem měla zadané dvě adresy - tu, kde bydlím, jako doručovací a tu, kde bydlí moje matka, jako trvalou adresu. Ani na jedné z nich jsem do dnes, 12.7.2018 neobdržela žádnou výzvu k vyzvednutí, podotýkám, TAK DŮLEŽITÉHO DOPORUČENÉHO DOPISU!
Kdyby se mi přítel nezmínil, že viděl v úterý 10.7.2018 doručovatelku, jak si odnáší dopis i výzvu s sebou od schránek směrem pryč, nejspíš bych se díky té "chytré paní doručovatelce" na univerzitu ani nepřihlásila. Dnes, 12.7.2018. jsem tedy šla na poštu, kde se mi potvrdila velmi nepříjemná věc - dopis se tam opravdu nacházel. Podotýkám také, že zvonek i schránka je čitelně označena mým příjmením.
Požaduji tedy nějaké vyjádření a postih doručovatelky Simony Bursové z Hrádku nad Nisou, PSČ 46334, která, jak mi bylo na poště sděleno, dopis ten den doručovala. Neřeknu, kdyby se jednalo o balíček. Ale tohle byl nadmíru důležitý doporučený dopis. Díky chybě a nedbalosti doručovatelky jsem se málem nepřihlásila včas na univerzitu a mohla jsem mít opravdu velké problémy. Z tohoto důvodu, pokud na moji stížnost nebude brán zřetel, se obrátím na jiné, vyšší orgány.
Děkuji za pochopení a vyjádření.
Dopis RR574910767CZ na jméno Karolína Novotná, ulice Liberecká 657, město Hrádek nad Nisou, 46334
Požaduji vyjádření, jak je možné, že k takové fatální chybě dojde a požaduji také postih pro tuto doručovatelku, jelikož kazí jméno Vaší firmy a budí dojem, že se na Vás opravdu nemůže nikdo spolehnout.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman