Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamací číslo RE18013106 ze dne 17.6.2018 jsem u společnosti reklamoval zařízení Lifestyle Samsung Gear Fit2 PRO red/black, ser.č. R5AJA05C0PK, které po plavání přestalo zcela fungovat. Podle popisu z webu výroce: "Bude vás provázet při plavání, ale můžete si jej vzít i do sprchy. Gear Fit2 Pro je totiž voděodolný až do 5 ATM". Reklamace však nebyla uznána na základě tohoto "Vyjádření technika: Neuznáno. Charakter závady se neslučuje se záručními podmínkami výrobce. Nesprávnou funkčnost zařízení způsobil vnik neznámé kapaliny do přístroje a jeho následnou oxidaci elektronických součástek. Z tohoto důvodu je oprava možná pouze mimozáruční (placenou) formou. Je zde nutná výměna oxidací zasažených komponent, konkrétně: systémové desky, baterie a zadního krytu. Vráceno zpět bez opravy.
Prodejci jsem na zamítnutí reklamace odpověděl ve smyslu, že pokud je zařízení určeno pro plavání a vnikne do něho voda, jde o závadu zařízení a nikoli o porušení záručních podmínek, ale nereagoval.
Lifestyle Samsung Gear Fit2 PRO red/black, ser.č. R5AJA05C0PK
Žádám o vrácení peněz, popř. o výměnu zařízení
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.