Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24804Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 7 lety

Martin Dvořák

Znění stížnosti

Reklamací číslo RE18013106 ze dne 17.6.2018 jsem u společnosti reklamoval zařízení Lifestyle Samsung Gear Fit2 PRO red/black, ser.č. R5AJA05C0PK, které po plavání přestalo zcela fungovat. Podle popisu z webu výroce: "Bude vás provázet při plavání, ale můžete si jej vzít i do sprchy. Gear Fit2 Pro je totiž voděodolný až do 5 ATM". Reklamace však nebyla uznána na základě tohoto "Vyjádření technika: Neuznáno. Charakter závady se neslučuje se záručními podmínkami výrobce. Nesprávnou funkčnost zařízení způsobil vnik neznámé kapaliny do přístroje a jeho následnou oxidaci elektronických součástek. Z tohoto důvodu je oprava možná pouze mimozáruční (placenou) formou. Je zde nutná výměna oxidací zasažených komponent, konkrétně: systémové desky, baterie a zadního krytu. Vráceno zpět bez opravy.
Prodejci jsem na zamítnutí reklamace odpověděl ve smyslu, že pokud je zařízení určeno pro plavání a vnikne do něho voda, jde o závadu zařízení a nikoli o porušení záručních podmínek, ale nereagoval.


Produkt

Lifestyle Samsung Gear Fit2 PRO red/black, ser.č. R5AJA05C0PK


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz, popř. o výměnu zařízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 08:21, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 12:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.