Společnost


Airtoy a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#24806Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 6 lety

Pavel Hadaš

Znění stížnosti

Podala jsem stiznost na nefunkcnost 2x zaplaceneho filmu O2 Tv Air. Nefunkcnost filmu byla druhy den po nahlaseni operatorovi potvrzena technikem ze spolecnosti O2. Pote prislo vyuctovani sluzeb i s 2 premiovymi sms, ktere jsem musela zaplatit. Az pote, se cela vec dals reklamovat. Po 3 tydnech mlceni O2 jsem znovu urgovala odpoved a po dalsich 2 dnech prisla odpoved, ze je reklamace zamitnuta z duvodu, ze spolecnost 02 pouze zprostredkovava platbu za toto zapujceni filmu a mam se ozvat firme Airtoy s.r.o. Ti ale na svych strankach tvrdi pravy opak, ze oni tuto sluzbu pouze zprostredkovavaji a naopak o2 je tim, kdo obdrzi platby. Na cele veci mne zarazi, te te sam operator mi zpocatku hovoru potvrdi, ze platba je o2, a kdyz mu vylicim situaci, tak zacne tvrdit, ze vlastne nevi komu ta platba chodi. Na reklamacni odd se neda dovolat ani poslat mail, a kdyz volaji oni, tak 1x zazvoni telefon, coz se neda stihnout vzit takovy hovor. Takze platba za dva nefunkcni filmy, je sice zaplacena, ale neni za co platit, kdyz film nesel spustit. Cele jednani spolecnosti o2 je dost neferove, bud nikdo nic nevi, nebo se nelze s reklamacnim odd spojit.


Produkt

Premiova SMS k zapujceni filmu z videoteky O2 TV


Požadované řešení

Vraceni 2x 94 KC za premivou sms nebo shlednuti filmu zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 08:16, před 6 lety

Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2018 10:45, před 6 lety

Dobry den,
nase spolecnost zajistuje technicky pouze cast SMS plateb pro O2 TV. Abychom dokazali lepe urcit jak byla vase platba uctovana, poprosime vas o prilozeni telefonniho cisla, na ktere jsou SMS uctovany. Bez telefonniho cisla nejsme schopni reklamaci vyresit.

Dekujeme

S pozdravem

Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 10:59, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:30, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.