Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.8.2013 jsem v prodejně Electro World zakoupila mobilní telefon Huawei Ascend Y300. Dne 14.11.2013 jsem telefon reklamovala s tím, že se často stávalo, že mě druhá strana při telefonování neslyšela, což u telefonu považuji za závažný nedostatek. Reklamace byla uznána a vyměněna součástka ( Receiver ). Dne 30.11.2013 jsem telefon reklamovala ze stejného důvodu podruhé. Reklamace byla bez problémů opět uznána a byla vyměněna stejná součástka jako při první reklamaci. Bohužel se závada stále projevovala, proto jsem byla nucena 12.2.2014 telefon reklamovat potřetí. Se stejnou závadou jako při předchozích reklamacích. K mému obrovskému překvapení najednou reklamace uznána nebyla s tím, že závada je způsobená tím, že jsem do telefonu stahovala aplikace a data třetích stran. Podotýkám, že v telefonu již při koupi byla nainstalována aplikace Obchod Play, určena ke stahování různých aplikací. Nepředpokládala jsem, že tuto aplikaci vlastně nemohu používat, aby byl telefon plně funkční. Také je pro mě velice překvapující, že při předchozích, uznaných reklamacích, kdy byla v telefonu stažena stejná data i aplikace, byla u stejného problému vyměněna součástka a o stažených datech a aplikacích nebyla v protokolu ze servisu ani zmínka. Na servis vyřizující reklamaci jsem odeslala email, který zůstal bez odezvy. Mám telefon, který nesplňuje mé představy o plně funkčním výrobku a nikdo to se mnou nehodlá řešit.
Mobilní telefon Huawei Ascend Y300 BLACK, výr. číslo 868438014524790
Možnost výměny za zcela funkční telefon nebo vrácení částky, za kterou byl telefon pořízen ( 3.999,-)
|
Tweet |
Je možné, že stažené aplikace mohou způsobovat některé problémy. K této problematice se může vyslovit soudní znalec, který se zaměří na správnost odůvodnění reklamace. Jestliže znalec v posudku vysloví, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, je možné obrátit se s posudkem na prodejce a požadovat odstoupení od kupní smlouvy (příp. výměnu). V takovém případě je dále možné požadovat i úhradu znalečného, které spotřebitel za posudek uhradil. Seznam znalců je k dispozici na webových stránkách www.justice.cz
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: