Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, dne 16.3 jsem objednávala telefon Samsung Galaxy S7, i díky vaší pomoci my nakonec po třech měsících telefon dorazil, bohužel nefungovaly telef. hovory a okamžitě vrácen zpět, kdy domluveno vrácení zboží v rámci prvních 14dní a vrácení peněz. Přes opakované urgence a ujištění, že peníze již na účet odeslány byly, stále nic.
Samsubg Galaxy S7, Číslo objednávky: 10329262
vrácení pěněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Zákaznici jsme na základě její žádosti vrátili platbu, prosíme o uzavření.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost případně uzavřít.
Spolecnost nakonec po hrozbe zalobou penize opravdu vratila. Timto je pripad uzavren. Dekuji serveru vasestiznost.cz za pomoc pri reseni problemu.