Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24810Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 6 lety

Adéla Svačinková

Znění stížnosti

Dobry den, dne 16.3 jsem objednávala telefon Samsung Galaxy S7, i díky vaší pomoci my nakonec po třech měsících telefon dorazil, bohužel nefungovaly telef. hovory a okamžitě vrácen zpět, kdy domluveno vrácení zboží v rámci prvních 14dní a vrácení peněz. Přes opakované urgence a ujištění, že peníze již na účet odeslány byly, stále nic.


Produkt

Samsubg Galaxy S7, Číslo objednávky: 10329262


Požadované řešení

vrácení pěněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 08:49, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 15:16, před 6 lety

Zákaznici jsme na základě její žádosti vrátili platbu, prosíme o uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 06:41, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2018 12:11, před 6 lety


Adéla Svačinková

Spolecnost nakonec po hrozbe zalobou penize opravdu vratila. Timto je pripad uzavren. Dekuji serveru vasestiznost.cz za pomoc pri reseni problemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.