Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24812Nevrácení přesné částky a ujetí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 7 lety

Zdeněk Anděl

Znění stížnosti

Dne 11.7.2018 mi byl kolem 14:30 doručován balíček 40094531715 a i když pominu to, že jsem si ho musel jít vyzvednout jinam, než je má doručovací adresa, tak mne hlavně udivilo, že za balíček na dobírku 845kč jsem pánovi dal 2x 500kč (dohromady 1000kč) a pán mi namísto 55kč vrátil 22 kč a ihned odjel. Ani jedna z těchto věcí není opravdu moc dobrá vizitka služeb PPL.
Děkuji
Zdeněk Anděl


Produkt

balíček 40094531715


Požadované řešení

Podání vysvětlení, popřípadě navrhnout řešení z Vaší strany


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 11:50, před 7 lety

V případě nesprávného vyúčtování ceny má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno, kolik bylo přepravcem vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení zaplacené částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.