Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 11.7.2018 mi byl kolem 14:30 doručován balíček 40094531715 a i když pominu to, že jsem si ho musel jít vyzvednout jinam, než je má doručovací adresa, tak mne hlavně udivilo, že za balíček na dobírku 845kč jsem pánovi dal 2x 500kč (dohromady 1000kč) a pán mi namísto 55kč vrátil 22 kč a ihned odjel. Ani jedna z těchto věcí není opravdu moc dobrá vizitka služeb PPL.
Děkuji
Zdeněk Anděl
balíček 40094531715
Podání vysvětlení, popřípadě navrhnout řešení z Vaší strany
|
Tweet |
V případě nesprávného vyúčtování ceny má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno, kolik bylo přepravcem vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení zaplacené částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.