Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Likvidátor pojišťovny bezdůvodně protahuje úhradu plnění pro rodinného příslušníka v důchodovém věku za akutní zubní ošetření dne 24.4.2018 na dovolené v zahraničí (USA - Florida)- konkrétně za akutní extrakci zubu (nikdo si nejezdí do USA trhat zuby). Likvidátorovi byly poskytnuté veškeré doklady, lékařská zpráva, panoramatické rentgenové snímky celého chrupu těsně před zákrokem , vlastní účty na "302 USD" za zákrok a za léky- antibiotika, byla doložena potvrzení o společném bankovním účtu i společné domácnosti, letenky a dokonce i plná moc k vyžádání dokumentace u ošetřujícího zubního lékaře v ČR, o které se domnívám, že byla požadovaná již nad rámec, neb ve Všeobecných podmínkách se nevyžaduje před odletem na dovolenou mít preventivní zubní prohlídku u zubního specialisty. Jednalo se u partnera o náhlou zubní příhodu, která je ve VPP finančně limitovaná maximální částkou 13 tisíc Kč, kterou nepřesahuje. A přece kvůli takovýmto případům se člověk pojišťuje. Není tedy důvod, aby úhrada pojistného plnění byla takto protahovaná na téměř 3 měsíce od nahlášení.
Jednalo se o akutní bolest stoličky, kaz byl schován na zubním krčku pod dásní, což je vidět na RTG.
Požaduji plnou úhradu 302 USD což je cca 6500 Kč. Rodinné pojištění s různými doplňky pro zahraniční cesty jsem uzavřela právě s AXA pojišťovnou z důvodu, že mi bylo jejich pracovnicí vysvětleno, že je vhodné pro lidi v důchodovém věku, a že právě takovéto situace mám kryté, proto s nimi budeme mít při cestování klid. Nyní zažíváme při plnění značné obstrukce. Proto chci, aby pojišťovna ukončila veškeré obstrukce a neprodleně splnila své závazky. Děkuji.
|
Tweet |
Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla pojistná událost prokazatelně oznámena. Nelze-li ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do 3 měsíců ode dne oznámení, pojistitel oznamovateli sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to oznamovatel, sdělí mu pojistitel důvody v písemné formě. Pojistitel poskytne osobě, která uplatňuje právo na pojistné plnění, na její žádost přiměřenou zálohu na pojistné plnění. To neplatí, je-li rozumný důvod poskytnutí zálohy odepřít.
Spotřebitel má možnost využít mimosoudní řešení sporů, ke kterému je v této oblasti příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelovi nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.