Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25. 3. 2018 jsem v provozovně LG Galerie Harfa Českomoravská
2420/15a, 190 00, Praha 9 - Libeň zakoupil mobilní telefon LG G6.
Důvodem pro zakoupení toho telefonu byla pozitivní zkušenost se
stejným modelem mobilního telefonu. Ovšem můj
telefon fotí o poznání hůře. Obrátila jsem se na prodejnu LG,
kde jsem telefon zakoupila. První reklamace byla vyřešena výměnou
fotomodulu - tedy uznána, ovšem telefon stále nedosahoval stejných
kvalit jako bratrův telefon (byl použit totožný fotomodul jako jsem měl
předtím). Druhá reklamace byla zamítnuta - závada se neprojevila, navíc
mi bylo vyhrožováno, že mi budou při třetím pokusu účtovány poplatky za diagnostiku. Po mých námitkách mi bylo arogantně řečeno, ať klidně reklamuji dál, že je to nezajímá.Taktéž se mi ze servisu vrátil telefon s poškrábanou folií na displeji.Podnikatel odmítl jednat s ČOI přes ADR.
LG G6
Idealni vysledek by byl telefon s funkcnim fotoaparatem nebo vraceni penez.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.