Společnost


LG Electronics CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24817Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 6 lety

Zdeňka Vacková

Znění stížnosti

Dne 25. 3. 2018 jsem v provozovně LG Galerie Harfa Českomoravská
2420/15a, 190 00, Praha 9 - Libeň zakoupil mobilní telefon LG G6.
Důvodem pro zakoupení toho telefonu byla pozitivní zkušenost se
stejným modelem mobilního telefonu. Ovšem můj
telefon fotí o poznání hůře. Obrátila jsem se na prodejnu LG,
kde jsem telefon zakoupila. První reklamace byla vyřešena výměnou
fotomodulu - tedy uznána, ovšem telefon stále nedosahoval stejných
kvalit jako bratrův telefon (byl použit totožný fotomodul jako jsem měl
předtím). Druhá reklamace byla zamítnuta - závada se neprojevila, navíc
mi bylo vyhrožováno, že mi budou při třetím pokusu účtovány poplatky za diagnostiku. Po mých námitkách mi bylo arogantně řečeno, ať klidně reklamuji dál, že je to nezajímá.Taktéž se mi ze servisu vrátil telefon s poškrábanou folií na displeji.Podnikatel odmítl jednat s ČOI přes ADR.


Produkt

LG G6


Požadované řešení

Idealni vysledek by byl telefon s funkcnim fotoaparatem nebo vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 13:19, před 6 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 12:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.