Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na velmi pozdní doručování předplacených níže uvedench časopisů :
Můj kousek štěstí - výchází pondělí
Moje šťastná hvězda - vychází ve středu
Moje chvilka pýohody - vychází ve čtvrtek
V minulém týdnu (2.-8.7.) došly všechny týto časopisy teprve v pondělí 9.7. !!!!!!!!!!!!
Tento týden Moje chvilka pohody ještě dnes v pátek vůbec nedošla !!!!!!!!!
Toto pozdní doručování výše uvedených časopisů dochází již delší dobu později než do dvou dnů, jak by měly docházet.
Vydavatel oznámil, že časopisy jsou vždy včas odesílany a viná je na poště.
odesílatel : Dušan Klega, Malá Morávka 12, 79336 Malá Morávka, tel. 737049453
Prosím o odpověď a provedení nápravy.
S pozdravem Klega
výše uvedené předplacené časopisy
Prosím prověřit, provést nápravu
|
Tweet |
Pokud nebyla zásilka doručena v souladu se smlouvou, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman